در راستای جذب اعتبارات و پیشرفت پروژه های آموزشی  بهاروندمدیر کل و رضوی با خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشوردیدارکردند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، یونس بهاروند ایران نیا مدیر کل نوسازی مدارس استان بهمراه مهندس رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و خرم آبادی معاون مشارکتهای مردمی در راستای جذب اعتبارات و پیشرفت پروژه های آموزشی _ تربیتی استان با دکتر خانمحمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار که در دفتر کار خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس انجام گرفت ، رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان ، از حضور خیرین مدرسه ساز استان که به سبب تلاش در راه محرومیت زدایی فضاهای آموزشی استان گام برمی دارند ، قدر دانی کرد و افزود : خیرین عزیز مدرسه ساز در حادثه سیل فروردینماه ۱۳۹۸ استان وبعد از آن تلاش چشمگیری در ساخت ، تجهیز و تعمیر مدارس داشته اند .

وی با اشاره به فعالیت های زیر ساختی خیرین در امر مدرسه سازی و ایجاد عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان و بالاخص در مناطق صعب العبور و عشایری خواستار تخصیص اعتبار برای اتمام پروژه های مشارکتی شد .

در ادامه این جلسه ، بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس استان ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) ، گزارش مفصلی از روند اجرای پروژه های استان ارائه داد .

وی در ادامه با قدر دانی از تلاشهای کارکنان نوسازی مدارس که با کار جهادی در راستای رفع تنگناهای آموزشی با حداکثر توان فعالیت میکنند ، از فعالیتهای خیرین مدرسه ساز در لرستان نیز سپاسگزاری کرد

و ی افزود : خیرین مدرسه ساز نمونه های بزرگی از ایثار و انفاق هستند و اداره کل نوسازی مدارس با تمام امکانات در خدمت این عزیزان می باشد تا شرایط برای حضور خیرین در جهت رشد استعدادها ، بیش از پیش مهیا گردد . مهندس بهاروند ضمن برشمردن نیازمندیهای مناطق مختلف استان در بحث ساخت و تجهیز مدارس و هنرستانها ، خواستار تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه ها شد .

در ادامه این دیدار دکتر خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور نیز با قدردانی از تلاشهای خیرین مدرسه ساز ، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم که ضمن احترام و تکریم از خیرین ، فضایی مناسب برای حضور این عزیزان را فراهم کنیم .

خانمحمدی در ادامه خاطر نشان کرد : سازمان نوسازی مدارس کشور برای جذب و تخصیص اعتبار تلاش مضاعف خواهد داشت و با راهکارهای مناسب پروژه های نیمه تمام را تکمیل و تحویل دانش آموزان عزیز خواهد داد .
در پایان ، لوح یادبودی از طرف نوسازی مدارس استان به دکتر خانمحمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اهدا شد .