اجتماعی » لرستان
کد خبر : 4568
یکشنبه - ۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

معاون وزیر صمت: ۴۰۰ گروه در حوزه واردات خودرو ثبت‌نام کردند

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نهضت احیای واحدهای تولیدی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است. به گزارش صدای منتقد،فاطمه مقصودی  در بازدید معاون وزیر صمت از کارخانه خودروسازی شهرستان بروجرد با بیان اینکه با برنامه ریزی و اقدامات مجلس شورای اسلامی حرکت رقابتی بین شرکت‌های خودرو سازی […]

معاون وزیر صمت: ۴۰۰ گروه در حوزه واردات خودرو ثبت‌نام کردند

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نهضت احیای واحدهای تولیدی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش صدای منتقد،فاطمه مقصودی  در بازدید معاون وزیر صمت از کارخانه خودروسازی شهرستان بروجرد با بیان اینکه با برنامه ریزی و اقدامات مجلس شورای اسلامی حرکت رقابتی بین شرکت‌های خودرو سازی ایجاد شده است، اظهار داشت: امیدواریم به لحاظ قیمت و کیفیت خودور بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی با اشاره کارخانه خودرو سازی بروجرد و ضرورت حمایت وزارت صمت از آن، عنوان کرد: اشترینان که کارخانه در آن واقع شده یک منطقه محروم و البته با توجه ظرفیت‌های مختلفی که دارد، مستعد پیشرفت است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در مسیر کمک به مردم این منطقه گام برداریم، مردم انتظار دارند که زمینه اشتغال و رونق اقتصادی در این منطقه فراهم شود، افزود: از دولت و وزارت صمت می‌خواهیم که از سرمایه گذار این کارخانه را حمایت کنند.

مقصودی با تاکید بر ضرورت حمایت دولت از سرمایه‌گذاری در کشور و همچنین استان لرستان، گفت: نهضت احیای واحدهای تولیدی در بروجرد در دستور کار قرار گرفته و استمرار خواهد داشت.

وی با تاکید بر کمک مسئولان برای راه اندازه واحدهای تولیدی، عنوان کرد: امیدواریم زمینه اشتغال و تولید در شهرستان بروجرد با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری فراهم شود.