اجتماعی
کد خبر : 4565
شنبه - ۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: بارش سنگین برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته برق ۶۰۷ روستا را قطع کرده بود که تاکنون شبکه ۴۵۱ روستا وارد مدار شده است. به گزارش  صدای منتقد “مهران امیری” روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشتر این روستاها در مناطق سخت گذر و شهرستان […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: بارش سنگین برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته برق ۶۰۷ روستا را قطع کرده بود که تاکنون شبکه ۴۵۱ روستا وارد مدار شده است.

به گزارش  صدای منتقد “مهران امیری” روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشتر این روستاها در مناطق سخت گذر و شهرستان های دلفان و الیگودرز هستند و هم اکنون نیروهای راهداری در حال تلاش برای وصل مجدد برق ۱۵۶ روستا می باشند.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰ تیم امدادی شرکت توزیع برق برای برقراری شبکه روستاهای برفگیر لرستان تصریح کرد: هم اکنون از مجموع ۱۵۶ روستای بدون برق، ۱۱۳ روستا در الیگودرز است که تلاش می شود شبکه این مناطق تا ظهر امروز مجدد وارد مدار شود.

امیری جمعیت روستاهای بدون برق را یکهزار و ۲۰۰ خانوار برشمرد و تصریح کرد: مشکل اصلی در این خصوص نبود راه دسترسی و انسداد جاده ها به دلیل بارش سنگین برف است که با انجام این مهم امکان انتقال تجهیزات و نیرو به این مناطق فراهم و نسبت به وصل شبکه برق آنها اقدام می شود.

بارش سنگین برف از روز گذشته در مناطق وسیعی از لرستان آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.