اجتماعی » لرستان
کد خبر : 4520
چهارشنبه - ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۱

معاون استاندار لرستان: ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان آسفالت شد

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: طی یک سال گذشته ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان آسفالت شده است. به گزارش صدای منتقد،احمدرضا دالوند در در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری لرستان و تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری این استان، اظهار داشت: لرستان در مسیر تردد راه‌های شمال به […]

معاون استاندار لرستان: ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان آسفالت شد

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: طی یک سال گذشته ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان آسفالت شده است.

به گزارش صدای منتقد،احمدرضا دالوند در در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری لرستان و تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری این استان، اظهار داشت: لرستان در مسیر تردد راه‌های شمال به جنوب و کریدور غرب به شرق در یک موقعیت استراتژیک است و به همین جهت در حوزه حمل و نقل از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی پای به پای دست‌اندرکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تلاش می‌کنند، و تلاش آنها از چند جهت ارزشمند و قابل تقدیر است، گفت: جهت اهمیت کار عوامل و دست اندرکاران حمل و نقل تلاش برای جابجایی کالا و مسافر است.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه دست اندرکاران راهداری، در بحث آسفالت کردن و راه‌شکافی و در موضوعات متفاوت و متعدد حوزه جاده‌های روستایی، زحمات فراوانی را متحمل می‌شوند، گفت: در یک سال گذشته ۱۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان آسفالت شده است.

دالوند با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که باعث می‌شود روستاییان محل و ماوای خود را رها کنند و در حاشیه شهرها ساکن شوند زیرساخت‌ها و به ویژه راه و جاده است، عنوان کرد: در دولت مردمی، تلاش برای حل مشکلات زیرساختی روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستا به شهر است.

وی با بیان اینکه نگهبانی، حفاظت و حراست راه‌ها، حفظ حریم جاده‌ها و بازسازی راه‌ها، جهت دیگر اهمیت کار عوامل راهداری و نیروی انتظامی است که امنیت راه‌ها و جاده‌ها را به مردم ارائه می‌دهند، گفت: تلاش برای چه کاری بزرگ‌تر و ارزشمندتر از اینکه با حفظ امنیت راه‌ها، اجازه ندهیم خانواده‌ای داغدار یا فرزندی یتیم شود.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه در اداره‌کل راهداری اتفاقات خوبی در جاده‌های شهری و بزرگراه‌ها در حال انجام است، ادامه داد: در نیمه دوم سال آینده تعدادی از پروژه‌های بزرگراه‌های استان و پروژه‌هایی که در سنوات اخیر متوقف شده بود، به بهره‌برداری می‌رسد.