شیروی، با بیان اینکه صدا و سیما ظرفیتی عظیم برای مقابله با جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمن است، گفت: با نقش آفرینی در حوزه ایثار و شهادت و نهادینه سازی ارزش ها و ورود در میدان عمل باید جلوی توطئه دشمن گرفته شود.

به گزارش صدای منتقد، علیرضا شیروی، امروز در دیدار با مدیرکل امور هنری و دبیر شورای فیلم و سریال بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، اظهارداشت: در جامعه امروز باید به دنبال انجام کارهای عملیاتی، اجرایی و میدانی بود.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان با اشاره به وجود ظرفیت های استان لرستان افزود: با توجه به جنگ ترکیبی و رسانه ای که دشمن به راه انداخته است، امروز باید در میدان عمل و با استفاده از همه ظرفیت های استان برای مقابله با توطئه های دشمن گام برداشت.

وی به برگزاری کنگره شهدای استان لرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری این کنگره فرصتی مناسب بوده تا با بهره مندی از ظرفیت ها به اهداف خود در حوزه ایثار و شهادت برسیم.

شیروی بیان کرد: تاکنون اقدامات لازم در حوزه تولید ادبیات، تولید محتوا انجام شده است و در زمینه کنگره شهدا برنامه ریزی کامل در حوزه کارهای مستند، نمایشی، موسیقی، برنامه رادیویی و تلویزیونی انجام شده و در حوزه خبر به صورت ویژه کار می شود.