اجتماعی » انقلاب و دفاع مقدس » ایثار وشهادت » لرستان
کد خبر : 4447
پنجشنبه - ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۰

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: خدمت خالصانه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات ادامه دهنده راه شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: در خدمت به مردم در عرصه ای که فعالیت داریم، باید ایفای نقش کنیم و با خدمت خالصانه و صادقانه به مردم راه شهدا را ادامه دهیم . به گزارش صدای منتقد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، در جمع ایثارگران و کارکنان ادره کل محیط زیست استان لرستان […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: خدمت خالصانه به مردم و تلاش برای رفع مشکلات ادامه دهنده راه شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: در خدمت به مردم در عرصه ای که فعالیت داریم، باید ایفای نقش کنیم و با خدمت خالصانه و صادقانه به مردم راه شهدا را ادامه دهیم .

به گزارش صدای منتقد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، در جمع ایثارگران و کارکنان ادره کل محیط زیست استان لرستان اظهارداشت: بنیاد شهید تابلوی جمهوری اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثرگران لرستان افزود: امید است در سایه حفظ برادری و همکاری و همدلی هم بتوانیم در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرینی کنیم.

حجت الاسلام هاشمی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را خنثی کننده توطئه های دشمن خواندو گفت: در این راستا باید از همه ظرفیت ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه هرچه بتوانیم در رفع مشکلات جامعه ایثارگر اقدامات لازم را انجام خواهیم داد، عنوان کرد: در خدمت به مردم در عرصه ای که فعالیت داریم، باید ایفای نقش کنیم و با خدمت خالصانه و صادقانه به مردم راه شهدا را ادامه دهیم .