لرستان » ورزشی لرستان
کد خبر : 4434
چهارشنبه - ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

تفاهم نامه همکاری هیات کوهنوردی لرستان و جمعیت هلال احمر استان

  رییس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی لرستان از گسترش همکاری این هیات و جمعیت هلال احمر استان خبر داد. به گزارش صدای منتقد؛ محمد ضیایی در این خصوص ،  اظهار کرد:جلسه ای به منظور گسترش همکاری های مابین این هیات و جمعیت هلال احمر استان برگزار شد. وی افزود: این نشست که با حضور […]

تفاهم نامه همکاری هیات کوهنوردی لرستان و جمعیت هلال احمر استان

 

رییس هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی لرستان از گسترش همکاری این هیات و جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش صدای منتقد؛ محمد ضیایی در این خصوص ،  اظهار کرد:جلسه ای به منظور گسترش همکاری های مابین این هیات و جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

وی افزود: این نشست که با حضور ضیائی رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان، حسنوند دبیر هیئت استان، قدمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، احمدوند معاونت بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان، پیرو تفاهم نامه مابین فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی و سازمان جمعیت هلال احمر صورت پذیرفت.

به گفته  رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان، پیشگیری از خطرات کوهستان و تشکیل ستاد پیشگیری، آموزش تخصصی نجاتگران و تربیت نیروهای تخصصی در حوزه امداد و نجات کوهستان از مهمترین مطالب مطرح شده در این نشست بود.

ضیایی بیان کرد: همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، مجموعه مدیریتی امداد و نجات هلال احمر استان با تاکید بر  آمادگی هلال احمر استان بصورت شبانه روزی قول   ارائه کمک های فنی و لجستیکی به عزیزان کوهنورد را  در هنگام بروز حوادث کوهستانی داد.