فرهنگ و اندیشه
کد خبر : 4440
چهارشنبه - ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

انتقاد نماینده دورود وازنا از سازمان محیط، زیست بیش از 6 ماهه در انتظار پاسخ استعلام شایسته نیست

به گزارش در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 23 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری با اشاره به سفر رئیس جمهور چین به امارات، گفت: تقویت وفاق و همدلی بین دولت و ملت و تکیه بر اصل نه شرقی و نه غربی است ضمن آنکه ناتوانی وزارت امور خارجه در شناخت مسائل جهانی و منطقه ای […]

انتقاد نماینده دورود وازنا از سازمان محیط، زیست بیش از 6 ماهه در انتظار پاسخ استعلام شایسته نیست

به گزارش در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 23 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری با اشاره به سفر رئیس جمهور چین به امارات، گفت: تقویت وفاق و همدلی بین دولت و ملت و تکیه بر اصل نه شرقی و نه غربی است ضمن آنکه ناتوانی وزارت امور خارجه در شناخت مسائل جهانی و منطقه ای و مدیریت پرونده برجام محرز و نیازمند تصمیم دولت و مجلس و ایجاد تغییر در مدیریت این دستگاه مهم است.

وی در تذکری به وزیر نیرو، افزود: اخذ ردیف ماده 23 برای سد ماربره شهرستان دورود در لایحه بودجه امسال که تعهد سال گذشته شما در کمیسیون انرژی مجلس بود را یادآور می شوم و می طلبد به این موضوع توجه شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، ضمن یادآوری اهمیت اجرای تعهد ساخت 4 میلیون مسکن دولت سیزدهم، ادامه داد: می طلبد به اجرای سریع تر توافق وزرای راه و دفاع مبنی بر واگذاری شهرک صنایع دفاع دورود در قالب نهضت ملی مسکن و بهره برداری از آن در سال جاری و همچنین تکمیل و بهره برداری جاده کمربندی دورود و قطعه 9 کیلومتری جاده ازنا- شازند در سال جاری توجه شود.

وی خطاب به رئیس سازمان محیط زیست، گفت: بیش از 6 ماه است در انتظار پاسخ استعلام سازمان برای تبدیل جاده خاکی به شوسه روستای مقصد گردشگری در حوزه انتخابیه هستیم.

گودرزی خطاب به وزیر بهداشت، یادآور شد: برای جبران توقف چند ماهه بیمارستان جدید دورود که اخیرا فعال شده است و تقویت اعتبارات همچنین اعلام نتایج نهایی مطالعه مشاور فنی نسبت به روان گردانی و استحکام خاک محل احداث بیمارستان ضروری است.

وی خطاب به رئیس مجلس، گفت: چندین میلیون نفر نیروی شرکتی، روزمزد و مشاغل مشابه منتظر بررسی شور دوم طرح قانونی ساماندهی کارکنان دولت هستند.

عضوکمیسیون اجتماعی خطاب به وزیر صمت تصریح کرد: افزایش مداوم قیمت، خرید خودرو را برای طبقات متوسط و ضعیف به آرزو تبدیل کرده است، می طلبد به این موضوع توجه شود.