مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از جذب ۵۰۰میلیارد ریالی اعتبار جهت تکمیل پروژه های ورزشی ورزشگاه های ۱۵هزار نفری خرم‌آباد و ۵ هزار نفری ولایت بروجرد خبر داد.

به گزارش صدای منتقد؛ سید آرش قیاسیان به همراه فرهاد زیویار، استاندار لرستان، احمدرضا دالوند معاون عمرانی استانداری لرستان، محمد کرم‌الهی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مجری در تهران دیدار و گفت وگو کردند، در این خصوص ، اظهار داشت: این دیدار در جهت جذب اعتبارات عمرانی برای تکمیل دو پروژه عمرانی _ ورزشی استادیوم های ۱۵ هزار نفری خرم آباد و ۵ هزارنفری ولایت بروجرد انجام گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: با پیگیری ها و تلاش استاندار لرستان مقرر شد  ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این دو طرح ورزشی مخصوصا استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم آباد اختصاص داده شود تا در پایان سال شاهد بهره برداری از این پروژه های مهم زیرساختی ورزش استان باشیم.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل و بهره برداری پروژه ۱۵هزار نفری خرم آباد تا پایان سال ۱۴۰۱، خاطر نشان کرد:  تکمیل  این طرح باعث ایجاد بارقه های امید در ورزش استان  شده  و همچنین  امکان  میزبانی های لیگ برتر را نیز به لرستان می دهد