فوتبال ایران » لرستان » ورزش » ورزشی لرستان
کد خبر : 4358
دوشنبه - ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۰

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در دیداربا خانواده بیرانوند :علیرضا بیرانوند یکی از رزمندگان دفاع از پرچم ایران در صحنه های بین المللی و جام جهانی است

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در دیدار با خانواده علی رضا بیرانوند با تجلیل از عملکرد فنی و اخلاقی این ملی پوش و وحید امیری در دفاع از ارزش های اسلامی واهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین جهانی این فوتبالیست ها را الگوی ایده ای برای جوانان عنوان کرد. به گزارش صدای منتقد،سید […]

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در دیداربا خانواده بیرانوند :علیرضا بیرانوند یکی از رزمندگان دفاع از پرچم ایران در صحنه های بین المللی و جام جهانی است

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در دیدار با خانواده علی رضا بیرانوند با تجلیل از عملکرد فنی و اخلاقی این ملی پوش و وحید امیری در دفاع از ارزش های اسلامی واهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین جهانی این فوتبالیست ها را الگوی ایده ای برای جوانان عنوان کرد.

به گزارش صدای منتقد،سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه «علیرضا بیرانوند» نیز یکی از رزمندگان دفاع از پرچم ایران در صحنه های بین المللی و جام جهانی است، تصریح کرد: این ورزشکاران فتوت و غیرت رزمندگان و ایثارگران را دارند.

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان گفت : قدردان ورزشکاران لرستانی شایسته استان بوده واز توجه جدی مدیریت ارشد استان و تمامی کسانی که دل در گرو توسعه استان دارندو بسترهای لازم را در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان به کار خواهند گرفت و هر آنچه در توان داشته باشند انجام داده هستیم .

قیاسیان با بیان اینکه فوتبال به خاطر جذابیت هایش مورد توجه پیر و جوان قرار دارد، تاکید کرد: وقتی مردم توجه بسیاری به این ورزش دارند، طبیعی است که مدیران و مسئولان نیز به آن توجه کرده و با توجه به نقشی که این ورزش در کشور دارد، از آن حمایت کنند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان با بیان اینکه فوتبال با روح و روان جامعه بخصوص جوانان سر و کار دارد، افزود: امیدوارم پاسخی شایسته، با تلاش خودتان در زمین فوتبال به حمایت های مردم و مسئولان بدهید.

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان خاطرنشان کرد: سرزمین لرستان به این فرزندراستین وانقلابی لرستان در صحنه های بین المللی افتخار می کند.
در پایان با اهدایی یک تابلو فرش به رسم یادبود از پدر علیرضا بیرانوند تقدیر شد.