اخبار مهم » فوتبال ایران » ورزشی لرستان
کد خبر : 4352
دوشنبه - ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۰

دیدار استاندارومدیر کل ورزش وجوانان لرستان با خانواده علیرضا بیرانوند

دکتر فرهاد زیویار استاندار لرستان به همراه سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش وجوانان استان و معاونین استانداربا حضور در منزل پدربیرانوندبا وی وخانواده به گزارش صدای منتقد ،علیرضا بیرانوند دروازبان تیم ملی فوتبال دیدار کردند. در این دیدار استاندار لرستان با اشاره به نقش ارزنده و تعیین کننده علیرضا بیرانونددرون دروازه مقدس جمهوری اسلامی […]

دیدار استاندارومدیر کل ورزش وجوانان لرستان با خانواده علیرضا بیرانوند

دکتر فرهاد زیویار استاندار لرستان به همراه سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش وجوانان استان و معاونین استانداربا حضور در منزل پدربیرانوندبا وی وخانواده به گزارش صدای منتقد ،علیرضا بیرانوند دروازبان تیم ملی فوتبال دیدار کردند.
در این دیدار استاندار لرستان با اشاره به نقش ارزنده و تعیین کننده علیرضا بیرانونددرون دروازه مقدس جمهوری اسلامی ایران و رشادت وغیرت مثالزدنی این نخبه ملی پوش لرستانی به عنوان سنگربان شایسته وخوش نقش لرستان در جام جهانی فوتبال را یک افتخار بزرگ برای ورزش لرستان عنوان کرد.
استاندار لرستان، علیرضا بیرانوند را فرزند برومند ودلاور ایران ولرستان عنوان کرد که با وجود مصدومیت شدید از ناحیه بینی همچنان با غیرت قصد دفاع از دروازه تیم ملی را دارد.
استاندار لرستان از پدر علیرضا بیرانوندبرای تربیت فرزندی شایسته وبرومند که نام ایران ولرستان را در جام جهانی ومیادین ملی طنین انداز کرده تقدیر کرد.
استاندار لرستان با اشاره به تقدیر رئیس جمهور وهیات دولت ازبرد شیرین در برابر ولز ابراز امیدواری کرد با پیروزی بر امریکا جشن ملی وصعود به مرحله دوم تکمیل شود.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه یکی از وظایف ما مسئولان حفظ شما به‌عنوان سرمایه استان است، ادامه داد: شما نیز به حوزه ورزش استان کمک کنید و معرف ورزش و ظرفیت‌های استان باشید.
زیویارتصریح کرد: شما معرف لرستان و همچنین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان لرستان هستید.

سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش وجوانان لرستان گفت: با بیان اینکه «علیرضا بیرانوند» نیز یکی از رزمندگان دفاع از پرچم ایران در صحنه های بین المللی و جام جهانی است، تصریح کرد: این ورزشکاران فتوت و غیرت رزمندگان و ایثارگران را دارند.
مدیر کل ورزش وجوانان لرستان خاطرنشان کرد: سرزمین لرستان به این فرزندراستین وانقلابی لرستان در صحنه های بین المللی افتخار می کند.
در پایان با اهدایی یک تابلو فرش به رسم یادبود از پدر علیرضا بیرانوند تقدیر شد.
در این دیدار معاون اقتصادی وعمرانی استاندار،فرماندار خرم آباد، مدیر کل حوزه استاندار وروابط عمومی، معاون دفتر سیاسی وامنیتی، معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان، روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان لرستان، رئیس اداره ورزش وجوانان خرم آباد، دبیر هیات فوتبال لرستان واصحاب رسانه حضور داشتند.