لرستان » ورزشی لرستان
کد خبر : 4321
شنبه - ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۷

بیانیه اداره کل ورزش و جوانان لرستان در خصوص کشف حجاب دو ورزشکار اسنوکر

اداره کل ورزش و جوانان لرستان در خصوص هنجار شکنی و کشف حجاب دو ورزشکار لرتبار ساکن استان تهران بیانیه صادر کرد . باسمه تعالی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب: جامعه هنری و ورزشی ما سالم است و در آن عناصر مؤمن و با شرف کم نیستند و موضع‌گیری چند نفر ارزشی ندارد. به […]

بیانیه اداره کل ورزش و جوانان لرستان در خصوص کشف حجاب دو ورزشکار اسنوکر

اداره کل ورزش و جوانان لرستان در خصوص هنجار شکنی و کشف حجاب دو ورزشکار لرتبار ساکن استان تهران بیانیه صادر کرد .

باسمه تعالی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب: جامعه هنری و ورزشی ما سالم است و در آن عناصر مؤمن و با شرف کم نیستند و موضع‌گیری چند نفر ارزشی ندارد.

به گزارش صدای منتقد،در روزهای اخیر خبر کشف حجاب دو نفر از ورزشکاران تیم اسنوکر کشور با نام های سارا و پری بهاروندی دستاویزی شد تا برخی از رسانه های خبری سطح استان ناآگاهانه و بدون وقوف به ابعاد اقدام نسنجیده خود هجمه های ناروایی را علیه اقدامات ارزنده و قابل ستاش اداره کل ورزش و جوانان استان تحمیل نمایند.

اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان با همکاری مسئولانه سازمان بسیج ورزشکاران استان، اهتمام مجدانه، اراده مدبرانه و اقدامات ارزنده خود به منظور تربیت و پرورش جوانان و ورزشکارانی در تراز نظام و انقلاب را معمول داشته که ماحصل شمه ای از زحمات دستگاه متولی ورزش استان به اهتزاز در آمدن پرچم خوش رنگ کشور عزیزمان در میادن بین المللی از سوی ورزشکاران هم استانی می باشد.

نمونه بارز آن تاریخ سازی بانوی قهرمان لرستانی سرکار خانم الهام حسینی است که در ماه های اخیر اولین مدال طلای تاریخ وزنه برداری کشور را در یک آوردگاه جهانی آن هم با حجاب اسلامی تصاحب نمود که باعث فخر ایران و مباهات لرستانی های مستعد و متعصب گردید. در حالی که دو ورزشکار مذکور اساساً هیچ گونه ارتباط اداری و ورزشی مستقیم و مستمری با اداره کل ورزش و جوانان استان نداشته و حتی چند سالی است در حومه تهران اقامت دارند لذا از این حیث، مسئولیت ناشی از اقدامات ساختارشکنانه آنان متوجه دستگاه متولی ورزش استان نمی باشد.

علی ایحال تصریح می دارد خیل و سیل اغوا علیه برخی سلبریتی های ورزشی کشور حسب توطئه، تطمیع و سناریوسازی های سخیفانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نه یک مساله انحصاری برای استانی خاص بلکه یک معضل با ابتناء بر مسائل فرهنگی و دارای ابعاد و زوایای چندوجهی در سطح کشور می باشد.

مع الوصف با توجه به اینکه اخیراً نیز مشاهده گردید که برخی از بازیکنان تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی از خواندن سرود مقدس ملی در آوردگاه های بین المللی امتناع ورزیدند، می طلبد در این شرایط غبار آلود که یک جنگ‌ ترکیبی از سوی دشمنان مغرض خارجی و فریب خوردگان داخلی با هدف بی ثبات سازی ایران تحمیل گردیده، فعالین رسانه ای با پوشش خدمات ارزنده اداری ارگان های دولتی، موجد فضای همدلی و همگرایی و امید در جامعه گردند و از بیان اخبار هیجانی موجد و محرک انشقاق و انفکاک در جامعه ی نیازمند مبرم اتحاد و انسجام اکیداً پرهیز کنند.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان