تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته چهاردهم رقابت های لیگ یک برابر خوشه طلایی ساوه در یک روز افتابی با بدشانسی به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش صدای منتقد، خیبر خرم آباد در یک روز سرد پاییزی باز هم در جدال با خوشه طلایی به تساوی دست یافت. خیبر وخوشه که در چهار مصاف گذشته در برابر هم برنده نبوده وجدالی کاملا نزدیک وپایاپای داشته این بار هم در خرم آباد علیرغم برتریتقریبا نسبی خیبر به تساوی بدون گل رسیدند تا بیش از همه شمس اذر قزوین ودیگر مدعیان از این تساوی خوشخال شوند.

خیبر در این روزدر روز، بد خط هافبک ومهاجمان جوانش علیرغم چند موقعیت گلزنی مغلوب درخشش عزیزی دروازبان خوشه وبی دقتی مهاجمانش شد.

در آخرین و مهم‌ترین مسابقه هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های خیبر و خوشه طلایی ساوه از ساعت ۱۴:۱۵ امروز در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به قضاوت وحید زمانی مقابل هم قرار گرفتند.

خیبر خرم‌آباد امروز نمایش بهتری از خوشه طلایی ارائه کرد و با وجود اینکه کنترل بازی را در دست داشت و حملات بیشتر و خطرناک‌تری نسبت به شاگردان بیاتلو ارائه داده بود، در زدن گل ناموفق عمل کرد تا فقط یک امتیاز از این دیدار خانگی بگیرد و به استقبال تعطیلات یک‌ماهه لیگ یک برود.

نیمه اول تقابل شاگردان کمالوند و بیاتلو چنگی به دل نزد، اما در نیمه دوم خیبر خرم‌آباد که در تلاش برای کسب پیروزی خانگی بود، با مالکیت توپ بیشتر و حملات پرتعداد، سعی کرد دروازه خوشه طلایی را باز کند که بی‌دقتی بازیکنان خیبر در زدن ضربات آخر اجازه نداد آنها به برتری دست پیدا کنند.

خیبر در دقیقه ۶۸ جدی‌ترین موقعیت را روی ارسال مهرداد قنبری به وجود آورد، اما ضربه سر سینا حاتمی با اختلاف کم از بالای دروازه خوشه طلایی به بیرون رفت و در دقیقه ۸۸ هم شوت بهاروندی تبدیل به گل نشد و از کنار تیرک عمودی دروازه راهی اوت شد.

در وقت‌های تلف شده شاگردان کمالوند دو حمله جدی به وجود آوردند که محسن طرحانی در زدن ضربات آخر دقت نکرد و در دقیقه ۲+۹۰ ضربه سر او در محوطه ۶ قدم در چارچوب نبود و راهی اوت شد و س دقیقه پس از آن هم قیچی برگردان این مدافع پیشتاخته در دستان دروازه‌بان خوشه طلایی قرار گرفت.

خیبر خرم‌آباد با کسب دومین تساوی پیاپی ۲۳ امتیازی شد و بر حسب تفاضل گل بهتر نسبت به فجر شهید سپاسی شیراز به رده دوم جدول صعود کرد و خوشه طلایی ساوه نیز با ۱۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان و شهرداری همدان، در جایگاه دهم جدول لیگ یک ماند.

خیبر خرم آباد: کوروش ملکی، مجتبی لطفی، محسن طرهانی، کمال الدین نیک‌خوی، محمدرضا پورمحمد،(احمد بهاروندی) مهران امیری، مهرداد قنبری، میلاد کمندانی(بابا محمدی)، رضا صدری، حسین شهابی، سینا حاتمی سرمربی: فراز کمالوند

خوشه طلایی ساوه: وحید عزیزی، امین عباسی، رسول ناصربخت، محمد سرفراز، سلمان بحرانی، سجاد اژدر، علی نظری، عرفان بادی، بهروز افشار، احسان پورشیخعلی، رسول رضایی سرمربی: وحید بیاتلو