بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان وهیات همراه با حضور در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با وی دیدار وگفتگو کرد.

در این دیدار که با حضور دکتر بهرام دلفان رییس دانشگاه،فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، ومهندس ندری مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان بانک رفاه کارگران استان برگزار شد حاضران در رابطه باتعامل دو سویه، مباحث و مسائل مشترک از جمله همکاریهای بانکی، اعطا تسهیلات به پرسنل و پزشکان و … به بحث و تبادل نظر پرداختند.
مهندس بهروز بالاوندی مدیر جدید شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان ضمن تقدیر از خدمات و تلاشهای شبانه روزی مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در راستای حفظ سلامت جامعه اظهار داشت:
خدمت به مردم در عرصه سلامت و تلاش برای رفع مشکلات و چالشهای این حوزه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، افتخاری بزرگ برای بانک رفاه کارگران استان در تعامل دو سویه خواهد بود.
وی با اشاره به اعلام آمادگی بانک رفاه در خصوص همکاری ها و مشارکت های گسترده تر با دانشگاه علوم پزشکی لرستان در راستای توسعه خدمات سلامت محورگفت: امید است با تعامل و همکاری ها ویژه بتوانیم درمسیر حفظ و ارتقاء سلامت جامعه گام های موثری برداریم.
وی با اشاره به نقش سلامت محور بانک رفاه کارگران در حوزه بهداشت وسلامت خرید امبولانس، کمک به ساخت خانه بهداشت در روستای محروم سفید کن دورود و…. را افتخار بزرگی برای بانک رفاه در ایفای نقش موثر وسلامت محور این بانک عنوان کرد.
وی افزود: در صورت توافق طرفین برای توسعه همکاریهای بیشتر؛ ارائه خدمات بانکی و اعطاء تسهیلات مناسب به پرسنل و پزشکان دانشگاه از خدمات ویژه بانک رفاه کارگران در قالب انعقاد تفاهمنامه همکاری خواهد بود.

این بانک برای رفع برخی از نیازهاو چالشهای حوزه سلامت، توان و ظرفیت خود را با همکاری دانشگاه به کار خواهد گرفت تا در آینده گامهایی در جهت تحقق هرچه بیشتر مسئولیت پذیری اجتماعی بردارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این دیدار ضمن خیرمقدم به مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان اظهار داشت: بانک‌ها به عنوان بخش مهمی از جامعه در رشد و توسعه کشور در زمینه‌های مختلف نقشی مثبت و سازنده دارند.

دکتر بهرام دلفان افزود: دانشگاه علوم پزشکی لرستان از همکاری و تعامل با بانکهای استان به خصوص بانک سلامت محور رفاه کارگران در راه خدمت به مردم استقبال می‌کند.

وی ادامه داد: استا ن لرستان نیازمند کار و تلاش در تمام زمینه‌ها از جمله بهداشت و درمان است. در این راستا بانکهای استان در حوزه مشارکت‌های اجتماعی نقش مثبت و ارزشمند خود را ایفا نمایند.
گفتنی است که در ادامه نیز دکتر فرهادی معاون توسعه دانشگاه با اشاره به خدمات بانک رفاه این بانک را یک بانک در شاخص های مشتری مداری وتوجه به حوزه سلامت عنوان کرد واظهار امیدواری کرد با رفع برخی موانع خزانه ای تعامل وهمکاری های دوجانبه توسعه یابد.
در ادامه رضا علیشاهی مدیر ارتباط با مشتریان بانک رفاه کارگران استان به بیان گزارشی ازخدمات ارزنده بانک رفاه کارگران در حوزه سلامت از جمله تسویه اوراق گواهی اعتبار مولد(گام) وبرخی خدمات مطلوب بانک رفاه درحوزه سلامت اشاره کرد. گفتنی است که در ادامه حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر در رابطه با موضوعات مورد نظر و مطروحه از جمله نحوه ارتقاء سطح همکاریهای دوجانبه پرداختند.

در این جلسه آقایان علی احمدی معاونت مدیریت شعب، محمد رسول نوروزی رئیس شعبه مرکزی خرم آباد، سعید دوستی رئیس شعبه مرکزی نور آباد، امیر محمود داودی نژاد روابط عمومی حضور داشتند