اجتماعی » لرستان
کد خبر : 4188
سه شنبه - ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲

مدیرکل بیمه سلامت استان خبر داد: پرداخت ۱۶۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی لرستان

مدیرکل بیمه سلامت لرستان از پرداخت ۱۶۰ میلیارد تومان در دو ماه گذشته به دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد. پایگاه خبری صدای منتقد،شاهدخت فتحی‌بیرانوند، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مطالبات مؤسسات طرف قرارداد  بیمه سلامت لرستان به روز است. وی ادامه داد: از ابتدای شهریورماه سال جاری تاکنون بابت مطالبات بیمارستان‌ها اعم از بستری، […]

مدیرکل بیمه سلامت استان خبر داد: پرداخت ۱۶۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی لرستان

مدیرکل بیمه سلامت لرستان از پرداخت ۱۶۰ میلیارد تومان در دو ماه گذشته به دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

پایگاه خبری صدای منتقد،شاهدخت فتحی‌بیرانوند، امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مطالبات مؤسسات طرف قرارداد  بیمه سلامت لرستان به روز است.

وی ادامه داد: از ابتدای شهریورماه سال جاری تاکنون بابت مطالبات بیمارستان‌ها اعم از بستری، سرپایی و داروخانه، درمانگاه‌های دولتی دانشگاهی و مراکز جامع سلامت روستایی ۱۸۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی لرستان پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان عنوان کرد: سازمان بیمه سلامت بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور است و بیش از ۹۵ درصد منابع خود را از بودجه عمومی دولت تأمین می‌کند.

این مسئول یادآور شد: انتظار می‌رود پزشکان و داروخانه‌ها در شرایط کنونی که با تحریم ظالمانه دشمن مواجه هستیم و با عنایت به محدودیت منابع سازمان همچون گذشته ضمن ایجاد فرهنگ حمایت از محصولات با کیفیت تولید داخلی با تجویز منطقه دارو و سایر خدمات پاراکلینیکی این اداره‌کل را در پرداخت به موقع مطالبات یاری کنند.