اجتماعی » لرستان
کد خبر : 4180
سه شنبه - ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

استاندار لرستان: اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان در اولویت است

 استاندار لرستان گفت: اجرای مصوبات سفر آذرماه سال گذشته رییس جمهور به استان و برطرف کردن مشکل واحدهای اقتصادی ضروری و در اولویت است. به گزارش صدای منتقداز روابط عمومی استانداری لرستان فرهاد زیویار در دیدار با مدیرعامل بانک ملی ایران اظهار کرد: پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور در بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی […]

استاندار لرستان: اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان در اولویت است

 استاندار لرستان گفت: اجرای مصوبات سفر آذرماه سال گذشته رییس جمهور به استان و برطرف کردن مشکل واحدهای اقتصادی ضروری و در اولویت است.

به گزارش صدای منتقداز روابط عمومی استانداری لرستان فرهاد زیویار در دیدار با مدیرعامل بانک ملی ایران اظهار کرد: پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور در بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه لاستیک سازی خرم آباد در صورت بهره برداری، یکهزار و ۵۰۰ اشتغال مستقیم ایجاد می کند گفت: تصویب منابع ارزی این طرح با عاملیت بانک ملی، توسط صندوق توسعه ملی ضروری است که در این راستا موافقت اولیه مدیریت عامل بانک اخذ شده است.

وی با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری طرح لاستیک سازی خرم آباد هفت هزار میلیارد تومان می باشد افزود: این طرح سال ۱۳۹۴ کلنگ زنی شده، پیشرفت فیزیکی آن در حال حاضر حدود ۲۰ درصد و تامین منابع آن از جمله مصوبات سفر رییس جمهور به استان است.

استاندار لرستان همچنین به تامین منابع ۳۲۵ میلیارد تومانی بخش کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: بانک ملی با پرداخت افزایش حد اعتباری شرکت نساجی بروجرد از ۱۲۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان موافقت کرد که در روزهای آتی پرداخت خواهد شد.

زیویار همچنین بیان کرد: موضوع ماده ۵۶ جاده خرم آباد – پلدختر توسط کنسرسیوم بانکی با همکاری بانک های ملی، سپه و پاسارگاد در دستور کار قرار دارد و قسط اول آن توسط این بانک ها تامین و پرداخت شده است.