تیم فوتبال خیبر خرم آباد فردا در ورزشگاه پیر تختی خرم‌آباد به مصاف تیم بی بضاعت ،شگفتی ساز وبدون باخت استقلال ملاثانی خواهد رفت.
به گزارش صدای منتقد ،خیبر با اندیشه های فراز کمالوند پس از چند هفته پرفرازونشیب رفته رفته با پیروزی بر مدعیان لیگ یکی صعود به لیگ برتر خود را به صدر جدول نزدیک می کند وفردا در یک بازی سخت و نفسگیر در برابر رکوردار شکست ناپذیری فوتبال ایران استقلال ملاثانی قرار می گیرد.
شاگردان ابراهیم اشکش مربی الیگودرزی ولر تبار استقلال ملاثانی که پس از 31بازی بدون باخت رکورد تنها تیم بدون باخت فوتبال ایران را از استقلال تهران گرفته، نشان دادند بدون پول و امکانات وبا سلاح واسلحه غیرت و تعصب هم می توانند در فوتبال ایران آقایی کنند فردا برای تداوم شکست ناپذیری و ماندن در جمع مدعیان صعود کار سخت ودشواری در برابر تیم خیبر خرم آباد خواهند داشت.
وخیبر خرم آباد هم با استفاده از بازیکنان باتجربه و جوان خود می خواهد ضمن پاره کردن نوار شکست ناپذیری استقلال ملاثانی خود را به صدر جدول نزدیک کند.
جدال رضا احمدیان و احسان علوان‌زاده،علی حمدی،ایمان رئیسی نسب بازیکنان تاثیر گذار استقلال ملاثانی با کورش ملکی ، مهرداد قنبری،مجتبی لطفی ،حسین شهابی ورضا صدری ستاره های خیبر دیدنی خواهد بودو تیم برنده این دیدار می تواند تا حدود زیادی نسبت به صدر نشینی در نیم فصل امیدوار شود.
قضاوت این دیدار حساس را کوپال ناظمی، محسن بابایی، سامان سحاب منش، ابوالفضل دوستی با نظارت ایرج ساعدی بر عهده خواهند داشت
خیبر و استقلال ملاثانی در دیدار‌های دو فصل گذشته لیگ دسته اول چهار بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که حاصل آن ۲ برد و ۲ شکست برای هر تیم بوده است.
شمس آذر تا پایان هفته یازدهم با ۲۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و خیبر نیز با ۱۸ امتیاز از ده بازی تیم چهارم است.
این بازی یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول خواهد بود.