اعضای هیات و ورزشکاران هیات اسکواش استان لرستان همگام به دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی بزرگ 13ابان شرکت کردند .

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد ،هیات  اسکواش استان لرستان  همگام با جامعه ورزش لرستان  متشکل  ازاعضای هیات رئیسه، مربیان ، داوران وورزشکاران همراه با آحاد مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی بزرگ روز 13 آبان بار دیگر بر اصول انقلاب اسلامی ایران تاکید کردند.

منصور داودی نژاد» روز جمعه در آیین راهپیمایی ۱۳ آبان خرم آباد در جمع خبرنگاران، افزود: روز ملی استکبار ستیزی روز است که مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا می‌کنند.

وی اظهار داشت: مردم تا آخرین قطره خون خود پای نظام، انقلاب و ولایت فقیه ایستاده‌اند.

رئیس هیات اسکواش استان لرستان  افزود: مردم برای نشان دادن وحدت و انسجام وارد این راهپیمائی شده اند تا به استکبار جهانی نشان دهند، هیچ توطئه ای نمی‌تواند وحدت و انسجام ملی ایرانیان را تضعیف کند.

جامعه ورزشی صبح امروز باحضور در میدان شهدای خرم آباد  به طرف مسیرهای اصلی راهپیمایی حرکت کردند تا بار دیگر در کنار مردم نشان دهند که همواره در عرصه‌ها حضور دارند و با سردادن مرگ بر آمریکا مرگ بر آل سعود انزجار خود را از ظلم و جنایت استکبار جهانی به گوش جهانیان رساندند.

خانواده اسکواش  نیز همپای سایر اقشار جامعه ورزش و مردم حضوری پررنگ در این پیاده روی عظیم داشت.

در این مراسم منصور داودی نژاد رییس هیات اسکواش لرستان  به همراه تعدادی از اعضای هیات رئیسه ، ورزشکاران ،مربیان هیات نیز شرکت کردند .