ورزشی لرستان
کد خبر : 4128
جمعه - ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

ورزشگاه شهید سرمالیان پلدختر به بهره برداری رسید

  در مراسمی با حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش وجوانان مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر به بهره برداری رسید. به گزارش  صدای منتقد در مراسمی با حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش وجوانان مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر افتتاح شد. در این مراسم که سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در […]

ورزشگاه شهید سرمالیان پلدختر به بهره برداری رسید

 

در مراسمی با حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش وجوانان مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر به بهره برداری رسید.

به گزارش  صدای منتقد در مراسمی با حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش وجوانان مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر افتتاح شد.
در این مراسم که سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی و احمد رضا دالوند معاون عمرانی استاندار لرستان ، سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش وجوانان لرستان و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند چمن مصنوعی این مجموعه به بهره برداری رسید.

مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر که در سیل فروردین سال ۹۸ دچار خسارت جدی شده بود دارای فضایی به مساحت ۳۷هزار متر مربع است و ۲۵میلیارد تومان اعتبار نیز برای بازسازی آن هزینه شده است.

برپایه این خبر؛ مقام عالی وزارت ورزش وجوانان غروب امروز جهت بهره برداری از مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر به این شهرستان سفر کرده است.

افتتاح چمن مصنوعی و بازگشایی استخر شنا و بازدید از اماکن این مجموعه از برنامه های سفر دکتر سجادی به پلدختر بوده است