ورزشی لرستان
کد خبر : 4135
جمعه - ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

با حمایت مسئولان استانی ووزارت ورزش همه پروژه‌های نیمه تمام در لرستان تکمیل شود

  وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم هرچه زودتر با برنامه‌ریزی بتوانیم منابع لازم را در اختیار استان لرستان قرار داده تا همه پروژه‌های نیمه تمام در اسرع وقت تکمیل شود. به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد ؛ حمید سجادی در آیین افتتاح و بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر با تاکید بر […]

با حمایت مسئولان استانی ووزارت ورزش همه پروژه‌های نیمه تمام در لرستان تکمیل شود

 

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم هرچه زودتر با برنامه‌ریزی بتوانیم منابع لازم را در اختیار استان لرستان قرار داده تا همه پروژه‌های نیمه تمام در اسرع وقت تکمیل شود.

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد ؛ حمید سجادی در آیین افتتاح و بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر با تاکید بر نقش مدیریت ورزشی در توسعه ورزش ، اظهار کرد: از شروع کار دولت سیزدهم تاکنون 2 میلیون متر مربع به سرانه ورزش کشور اضافه شده است.
او با بیان اینکه هرچند با هدفی که مدنظر ما است فاصله داریم ، افزود: باید با برنامه‌ریزی به فکر تکمیل مابقی پروژه‌ها باشیم که در این راستا یکسری مجموعه نیمه تمام داریم که باید تکمیل شوند و یکسری اماکن نیمه تمام نیز وجود دارد که باید بازسازی و به اتمام برسند.
وزیر ورزش وجوانان با تقدیر از پیگیری حل مشکلات ورزش توسط مسئولان لرستان وشهرستان پلدختر، تصریح کرد: امیدوارم هرچه زودتر با برنامه‌ریزی بتوانیم منابع لازم را در اختیار این استان قرار داده تا همه پروژه‌های نیمه تمام در اسرع وقت تکمیل شود.
دکتر سجادی بیان کرد: همه فعالیت های ورزشی در اماکن ورزشی نیست بلکه یکسری فعالیت های ورزشی نیز وجود دارد که توسعه آنها باتوجه به طبیعت مناطق نیازمندهمکاری ، فکر و خلاقیت و انرژی مولد است.
او خاطرنشان کرد: تک‌تک هیات‌های ورزش یک بردار دارند که جمع آنها بردار برآیند برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های ورزش محسوب می شود که نتیجه تلاش و توجه مدیران مربوطه است.
مقام عالی وزارت ورزش وجوانان با بیان اینکه تلاش می کنیم با برنامه‌ریزی و تامین منابع لازم ، پیست تارتان در پل‌دختر نیز راه اندازی شود، گفت: پشت دروازه‌های زمین چمن مصنوعی مجموعه به چمن نیاز ندارد و تارتان و پیست دو و میدانی در کنار فوتبال ایجاد می‌شود که باید مختص دو و میدانی‌ها باشد.
او نوع بهره برداری و نگهداری اماکن را یکی از هنر‌های مدیریت در عرصه ورزش و جوانان عنوان کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود مسئولین ورزش پل‌دختر دست در دست هم دهند تا زمین چمنی که به این زیبایی احداث شده است و همچنین استخر شنا و امثال آن حتی یک ساعت خالی نماند.
حمید سجادی با اشاره به پنجاه وپنج سفر استانی خود در کشور،یادآورشد:سفر به شهرستان پلدختر صد و سی چهارمین سفر ما به شهرستان‌های مختلف کشور بود و هدف ما از این سفرها خدمت و ایجاد بهترین شرایط برای مردم است .
وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه در مسیر خدمت به ورزش کشور راه خود ادامه می دهیم ، عنوان کرد: امیدواریم شرایطی ایجاد شود تا در تمام شهرستان ها و استان ها ، استعداد های ارزشمند ورزشی به حق خود برسند.