تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با رأی کمیته انضباطی برنده دیدار با خلیج فارس ماهشهر در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش “صدای منتقد“، خیبر خرم آباددر فصل جاری برای صعود به لیگ برتر با فراز کمالوند تلاش می کند. این تیم طی چند هفته اخیر با دو بازی لغو شده مواجه شده که در نوع خود جالب توجه است. کمیته انضباطی رای یکی از این دو بازی را به سود شاگردان کمالوند اعلام کرد.

این رای مربوط به دیدار هفته نهم تیم های خلیج فارس ماهشهر و خیبر خرم آبادمی شود. این دیدار به دلیل اصرار تیم میزبان به برگزاری بازی در ورزشگاهی که مورد تایید سازمان لیگ نبود، لغو شد. خلیج فارس که امسال با خرید امتیاز شاهین بندرعامری در لیگ یک حضور یافته، بازی های خانگی ابتدای فصل خود را در آبادان و اهواز برگزار کرد، اما قصد داشت از بازی با خیبر به ورزشگاه ماهشهر برود که این تصمیم با مخالفت سازمان لیگ مواجه شد و در نهایت نیز اتفاق یاد شده را به همراه داشت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از بررسی اتفاقات این دیدار، رای خود را به سود تیم میهمان اعلام کرد و طبق آن تیم خیبر خرم آباد 3-0 برنده بازی با خلیج فارس شد. در متن رای علت لغو بازی از سوی سازمان لیگ عدم معرفی ورزشگاه مورد تایید سازمان لیگ از سوی باشگاه خلیح فارس ماهشهر عنوان گردیده است و مطابق بند 5 ماده 84 مقررات انضباطی تیم میزبان به پرداخت 510 میلیون ریال نیز محکوم شده است. این رای ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خوهی نزد کمیته استیناف است.

البته به نظر نمی رسد که اعتراضی به رای صادر شده از سوی خلیج فارس صورت بگیرد. با این سه امتیاز انضباطی، خیبر خرم آباد 18 امتیازی شده و با حضور در پله چهارم جدول، فاصله خود با صدرنشین را به عدد 4 کاهش داد.