مهندس علی جهانی مدیر کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان وهیات همراه با حضور در دفتر مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان انتصاب بهروز بالاوندی مدیر جدید استان را تبریک گفتن.

 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد ،علی جهانی مدیر کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تبریک انتصاب مدیر جدید شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان با آقای بهروز بالاوندی دیدار وگفتگو کرد .

در این دیدار که در محل دفتر مدیریت شعب بانک رفاه کارگران انجام شد آقای بالاوندی با قدر دانی از حضور ارزشمند مهندس جهانی وهیات همراه ابراز امیدواری کرد در دوره مدیریت جدیدهمکاری ومعاضدت دو جانبه بتواند منشا خیر وبرکت برای جامعه بزرگ شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان شود.

دراین دیدار  بهروز بالاوندی دستگاه های اجرایی شورای هماهنگی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در استان را یک ظرفیت ویژه وبزرگ برای مقوله توسعه عنوان کرد وخدمات ارزنده این مجموعه  به محوریت اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی یک فرصت ایده ال برای خدمت بی منت و صادقانه توصیف کرد.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان افزود: بانک رفاه درکنار اداره کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره درخدمت قشر کارگر ومولدجامعه است.

وی  پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ومولد تولید ،خدمت  به جامعه بزرگ کارگری وکارفرمایی را افتخاری برای کارکنان بانک رفاه دانست.

علی جهانی مدیر کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نقش مهم بانک ها در اقتصاد واشتغال ،بانک رفاه کارگران استان لرستان را یک الگوی مناسب در تعامل ورفع مشکلات مالی خانواده بزرگ شورای هماهنگی و سایر اقشار عنوان کرد که در مسئولیت اجتماعی،تولید و اشتغال زبانزد خاص و عام است.

مدیر کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان با قدر دانی از بانک رفاه کارگران استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی وکمک به تحقق شعار سال در استان خواستار تسریع و تعامل بانک رفاه همچون گذشته در کمک به توسعه اشتغالزایی وپرداخت تسهیلات شد.

وی افزود: باتقدیر از خدمات ارزنده ومشتری مداری بسیار فراتر از یک بانک کارکنان بانک رفاه را یک بانک خدمتگذار با مسئولیت اجتماعی بالا عنوان کردکه مشتری مداری وخدمت بی منت را از خصایص بسیار تاثیر گذار این بانک عنوان کرد.

مهندس بالاوندی  مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان در پایان با ابراز خرسندی از تعامل و ارتباط با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نقش مهم بانک ها در اقتصاد واشتغال ،بانک رفاه کارگران استان لرستان را یک الگوی مناسب در تعامل ورفع مشکلات مالی خانواده بزرگ  شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  عنوان کرد.

در این دیدار علی احمدی معاونت مدیریت شعب ،هاشم خسروی مسئول حراست مدیریت شعب و امیرمحمود داودی نژاد روابط عمومی این مدیریت حضور داشتند .