فرهنگ و اندیشه
کد خبر : 3874
شنبه - ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲

در مراسمی به مناسبت ۲۴ مهر ماه روز ملی پارالمپیک ازورزشکاران جانبازومعلول لرستانی تجلیل شد

با حضور مدیر کل بهزیستی لرستان و مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از هم استانی های ورزش دوست به مناسبت روز ملی پارالمپیک از ورزشکاران معلول تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، این آئین با حضور مدیر کل بهزیستی لرستان، مدیر کل ورزش و جوانان، ریاست و اعضای شورای شهر […]

در مراسمی به مناسبت ۲۴ مهر ماه روز ملی پارالمپیک ازورزشکاران  جانبازومعلول  لرستانی تجلیل شد

با حضور مدیر کل بهزیستی لرستان و مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از هم استانی های ورزش دوست به مناسبت روز ملی پارالمپیک از ورزشکاران معلول تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، این آئین با حضور مدیر کل بهزیستی لرستان، مدیر کل ورزش و جوانان، ریاست و اعضای شورای شهر خرم آباد، تربیت بدنی، اداره کل آموزش و پرورش و جمعی از هم استانی های ورزش دوست درورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد.

همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان در این مراسم با برجسته‌سازی توانمندی افراد دارای معلولیت در میادین جهانی گفت: ورزشکاران معلول ما نماد ایستادگی و ایثار در برابرمشکلات هستند و می توانند مروج این شعار باشند که معلولیت اگر چه باعث محدودیت است ولی به هیچ عنوان آنها را دچار ناتوانی نمی کند.

همایون عمودی زاده  مدیر کل بهزیستی استان در این دیدار با بیان اینکه ورزش، نقش مهمی در سلامت جسم و روح و زندگی فردی و اجتماعی جانبازان ومعلولان ایفا می‌کند گفت: اداره کل ورزش و جوانان با برنامه ریزی عملیاتی زیر ساخت‌های ورزشی مورد نیاز جانبازان و معلولان را فراهم کند

عمودی زاده در ادامه ضمن گرامیداشت ۲۴ مهرماه  روز ملی پارالمپیک، از زحمات و تلاش‌های ورزشکاران که به مقامهای جهانی دست پیدا کرده بودند تقدیر کرد و گفت: امروزه توانمندی معلولان و فعالیت‌های‌ آنان در تمام حوزه‌های ‌اجتماعی برای جامعه به اثبات رسیده است.