مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب برای ادامه حیات خود نیاز به خون‌ شهدا دارد، گفت: مواظب باشیم در ادارات و محل کار با همکاران و ارباب‌رجوع ایثارگر برخورد بد نداشته باشیم، چراکه نباید از توطئه دشمنان غافل شد.

 به گزارش صدای منتقد،حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم که با حضور مدیران استانی در شهرستان دورود برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مدافع امنیت لرستان شهیدان فرید کرم‌پور، داوود عبدالهی و مهدی لطفی، گفت: درخت تنومند اسلام و انقلاب برای ادامه حیات خود نیاز به خون‌ شهدا دارد.

وی با بیان اینکه ما برای هر صندلی که خدمت کنیم ۷۳ شهید و برای هر ۱۲ متر خاک این کشور یک شهید تقدیم کردیم، افزود: امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید برای حفظ انقلاب و تحقق آرمان‌های آن تلاش کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه جامعه ایثارگران لرستان و شهرستان دورود قوی، متین و پا به کار برای انقلاب هستند، افزود: مواظب باشیم در ادارات و محل کار با همکاران و ارباب‌رجوع ایثارگر برخورد بد نداشته باشیم، چراکه نباید از توطئه دشمنان غافل شد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز دانش‌آموزان را هدف قرار داده است و باید با بصیرت‌افزایی نسل امروز در برابر این توطئه‌ها آگاه شوند، گفت: شهدا سینه سپر کردند تا ما امروز در آرامش زندگی کنیم و باید مواظب باشیم در راه شهدا گام برداریم و در برابر توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم.