– نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: راه اعتراض بسته نیست، نمونه آن هم اعتراض و مطالبات معلمان، بازنشستگان و… است.

به گزارش صدای منتقد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز شنبه در دیدار با اصحاب رسانه لرستان با اشاره به نقش تأثیرگذار رسانه در حوزه جهاد تبیین و روشنگری اظهار داشت: رسانه می‌تواند امید آفرین باشد و موجب افزایش دانش فرهنگی و اجتماعی جامعه شود.

وی با تاکید بر اینکه دادن اطلاعات، آمار و … از سوی رسانه موجب حرکت به سمت قله‌های رفیع فرهنگی و اجتماعی می‌شود، گفت: رسانه‌ها نقش مؤثری در حوزه آگاهی بخشی به جامعه دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره موضوع جهاد تبیین بیان داشت: تبیین برای هدایت، استحکام حق، خویشتن داری، رفع اختلاف و… است.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه رسانه‌ای که بتواند اعتماد مردم را جلب کند و اخبار را با سرعت و دقت به مردم برساند موفق است، تصریح کرد: رسانه باید اعتماد ساز باشد و حقایق را با مردم در میان بگذارد و ذکر کند و حقایق مبتنی بر منطق، اخلاق، کار کارشناسی و همراه با نظر سنجی از نخبگان و عموم مردم باشد.

وی با بیان اینکه این برنامه دیدار امروز جز برنامه‌های مصوب اردیبهشت ماه بوده و ارتباطی به وقایع اخیر ندارد، گفت: این امر جز برنامه‌های مصوب ما در طول سال است که دیدار با اهالی رسانه و فرهنگ داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره با دیدار با مسئولان ملی برای پیگیری مسائل و مشکلات لرستان بیان داشت: تحقق عدالت خواهی، مبارزه با فساد، تبعیض، اختلاس، احتکار و… همواره در سخنان ما مورد تاکید بوده است.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه ما به دنبال این هستیم این شرایط که بعد از جنگ تحمیلی برای استان بوده رفع شود و مشکلات حل شوند، گفت: همواره بر ضرورت نقش رسانه‌ها در رابطه با روشنگری و اطلاع رسانی در این رابطه تاکید کرده‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات استان مبتنی بر منطق، کار کارشناسی و … گفت: برخی از مشکلات استان مربوط به سال‌ها قبل است، اما ما همواره به دنبال رفع آنها هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به لزوم تقویت نظارت در حوزه‌های مختلف استان عنوان کرد: باید با همدلی پیش برویم.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه هر اداره‌ای نقاط ضعف و قدرت دارد، بیان داشت: الان ما حاضریم واسطه شویم که بستر تعامل رسانه‌ها با ادارات فراهم شود.

وی با اشاره به تحول در نظام مقدس جمهوری اسلامی در رابطه با حضور بانوان در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و… افزود: این جهاد تبیین است و همواره استمرار خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه باید به فرزندان خود اطلاع رسانی کامل کنیم، گفت: راه اعتراض بسته نیست، نمونه آن هم اعتراض و مطالبات معلمان، بازنشستگان و… است.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات مردم استان گفت: درب دفتر و مجموعه ما به روی همه باز است.

وی با اشاره به اینکه با حضور در بین مردم، از مسائل و مشکلات آنها مطلع می‌شویم، عنوان کرد: ما شنوای سخنان همه هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره موضوع حجاب و عفاف عنوان کرد: بحث بر سر پیدا بودن چند تار مو نیست، بحث بر سر این است که در برخی مواقع موضوع می‌خواهد به کارهای خلاف شرع و هنجار برسد.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه دستی از غیب نمی‌آید استان ما را بسازد، عنوان کرد: این دست باید از درون استان باشد، همه باید پای کار بیایند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با رفتار خودش پلیدی خودش را نشان داد.