اجتماعی » لرستان
کد خبر : 3831
یکشنبه - ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

معاون استاندار لرستان خبرداد : تحقق بیش از ۳۳ درصدی تعهدات سند اشتغال استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ظرفیت اشتغال زایی در استان لرستان نسبت به بسیاری از استانهای کشور بالاتر است. به گزارش صدای منتقد؛ سیروس ابراهیمی روز یکشنبه در جلسه  کارگروه اشتغال استان با بیان این مطلب ، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از 33 درصد از تعهدات پیش بینی شده در […]

معاون استاندار لرستان خبرداد : تحقق بیش از ۳۳ درصدی تعهدات سند اشتغال استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ظرفیت اشتغال زایی در استان لرستان نسبت به بسیاری از استانهای کشور بالاتر است.

به گزارش صدای منتقد؛ سیروس ابراهیمی روز یکشنبه در جلسه  کارگروه اشتغال استان با بیان این مطلب ، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از 33 درصد از تعهدات پیش بینی شده در سند اشتغال استان توسط دستگاه های اجرایی محقق شده است.

او افزود: البته این آمار مربوط به اشتغال های ایجاد شده ای است که در سامانه رصد ثبت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان تصریح کرد: در برخی از دستگاه ها به فراخور کار شغل ایجاد شده است اما چون در سامانه ثبت نشده اند در آمار کلی قرار نگرفته اند.

ابراهیمی بیان  کرد: خوشبختانه با روند اجرای برخی از پروژه های مهم در استان که در دست اجراست انتظار می رود آمار شغل های موقت و پایدار بیش تر شود.

این معاون استاندار تاکید کرد:  با عملکرد مناسبی که در جذب اعتبارات از محل تبصره 18 قانون بودجه داشتیم از دستگاه های اجرایی توقع داریم تعهدات اشتغال خود را به صدردرصد نزدیک کنند.