رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرزندان استان در هر لباسی، پای کار انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش صدای منتقد به نقل از فارس فاطمه مقصودی در جریان نشست شورای سیاست گذاری ستاد کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید لرستان که در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: شهادت دو نفر از پرسنل لرستانی فراجا در اغتشاشات اخیر در دیگر استانها، نشان از پایبندی فرزندان لرستان به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: گزارش فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان در خصوص تعداد افراد اغتشاش‌گر در لرستان نیز نشان داد که تعداد اندکی در این تجمعات شرکت کرده‌اند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر برخی از دانش‌آموزان نیز با نیرنگ و حقه بیگانگان به مشکلاتی برخورد کردند که باید با برنامه‌ریزی برای ایجاد فضای مناسب فرهنگی دانش‌آموزان تلاش کنیم.

مقصودی بیان کرد: در این برهه زمانی وظیفه آموزش و پرورش بیشتر از گذشته است و باید با تلاش بیشتر در این زمینه برای ترویج فرهنگ در میان دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی برای جذب آنان به آرمان‌های انقلاب تلاش کند.

وی انقلابی‌گری را شاخصه مهم دفاع از آرمان‌های انقلاب دانست و افزود: در اغتشاشات اخیر برخی با نام انقلابی سکوت کرده و یا مواضع گوناگونی داشتند که سخنان رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب این مهم بود و راه را برای همگان مشخص کرد.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان ادامه داد: انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن دو مقوله جداست که باید با بینش دینی و انقلابی عمل کردن حقیقی، پای کار باشیم و با تاسی از سخنان مقام معظم رهبری در راستای دفاع از انقلاب تلاش کنیم.

مقصودی در خصوص برگزاری ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان، گفت: مجمع نمایندگانی استان در راستای بهتر برگزاری این یادواره در تلاش بوده و سعی می‌کنیم با دعوت از مهمانان در تراز ملی، مراسمی در شأن شهدای استان برگزار کنیم.