کشتی و وزنه برداری » ورزشی لرستان
کد خبر : 3514
یکشنبه - ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

تقدیر سرپرست فدراسیون وزنه برداری از مدیر کل ورزش وجوانان استان لرستان

سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون دومیدانی از مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و عوامل برگزاری رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان قهرمانی کشور در خرم آباد تشکر و قدر دانی کرد. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد،در پی برگزاری در خور شایسته رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان  قهرمانی کشور در دو رده به میزبانی شهرستان خرم […]

تقدیر سرپرست فدراسیون وزنه برداری از مدیر کل ورزش وجوانان  استان لرستان

سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون دومیدانی از مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و عوامل برگزاری رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان قهرمانی کشور در خرم آباد تشکر و قدر دانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد،در پی برگزاری در خور شایسته رقابت‌های وزنه برداری نوجوانان  قهرمانی کشور در دو رده به میزبانی شهرستان خرم آباد ،سجاد انوشیروانی با اهدایی تندیس و لوح سپاسی از میزبانی مطلوب و شایسته مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، هیات وزنه برداری ،بانک رفاه کارگران و همچنین از تمام عوامل برگزاری این رقابت‌ها تقدیر و تشکر کرد.

تندیس و لوح تقدیر فدراسیون در مراسم توزیع مدال و اختتامیه رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور با حضور مسئولان ارشد استانی  توسط سرپرست فدراسیون وزنه برداری به مدیر کل ورزش وجوانان استان اعطا شد.

در این لوح انوشیروانی با اشاره به حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» افزود: تشکر و ارج نهادن بر زحمات کسانی که در عرصه وزنه برداری تلاش می‌کنند را بر خود واجب می‌دانم. این رشته گسترده که بعنوان ورزش مدال آور و همچنین ورزش المپیکی  شناخته می‌شود، بدون انجام کار گروهی موفق نخواهد بود واز همه تلاش های ستودنی درتوسعه ورزش پر مدال وزنه برداری  کمال سپاس و امتنان را دارم.