مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: مسابقات وزنه بردای قهرمانی نوجوانان کشور یادواره کنگره 6 هزار و 544 شهید استان فردا در خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی  صدای منتقد؛ سید آرش قیاسیان روز شنبه 19 شهریورماه  در نشست هم اندیشی  جامعه  ورزش وجوانان  استان با سعید منعمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان، اظهار کرد: این جلسه در راستای تشکیل شورای ورزش استان برگزار شده است.

او‌افزود:از فردا میزبان رقابت های وزنه بردای قهرمانی نوجوانان کشور یادواره کنگره 6544  شهید استان لرستان در خرم آباد هستیم که با همت فدراسیون و  هیات وزنه بردای و سازمان بسیج ورزشکاران برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  به مسابقات قهرمانی کشور های اسلامی در ترکیه اشاره کرد و گفت:خوشبختانه ورزشکاران استان توانستند در این رقابت ها 8 مدال در رشته های دوومیدانی ، کشتی و وزنه برداری کسب نمایند.

قیاسیان بابیان اینکه یکی از استان های مدعی قهرمانی و نام آوری در کشور هستیم ، تصریح کرد: 74 ملی پوش و 91 سمن  فعال که در 24 حوزه مختلف فعالیت میکنند در سطح استان داریم.

او در پایان بیان کرد: امیدواریم با نگاه ویژه استاندار که از جنس ورزش هستند و حضور حضرتعالی و نگاه اجتماعی و تعامل گرایی که به ورزش و جوانان دارید بتوانیم تحول عظیمی هم در  بخش زیر ساخت ها عمرانی و هم در بخش قهرمانی و حوره جوانان داشته باشیم.