به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد فاطمه مقصودی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به وفاق، همدلی و پیشرفت استان توجه داریم و هرجا درد ببینیم باید ورود کنیم.

وی عنوان کرد: فلسفه مجمع نمایندگان این است که همه ما در مقطعی از کار خود روی کل استان تمرکز کنیم، چراکه وظایف ما در چهار سطح منطقه‌ای، استانی، ملی و فراملی دسته‌بندی می‌شود.

مقصودی بیان کرد: برخی از پروژه‌ها در سطح استان داریم که با مجمع پیش می‌رود و باید روی آن‌ها اجماع داشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان با اشاره به این‌که ارتباط ما با دولت خوب است، ادامه داد: هدف ما مردم بوده و ورود ما به وزارت‌خانه‌ها برای توسعه استان است.

چرا لرستان یک دانشگاه علوم پزشکی دارد؟

وی ادامه داد: ما در لرستان تخت و تجهیزات پزشکی کم داریم و تنها یک موتور محرک در این زمینه، چرا لرستان باید تنها استانی باشد که یک دانشگاه علوم پزشکی دارد.

مقصودی با اشاره به اجرای پروژه راه‌آهن لرستان و وصل شدن یک شاخه از آن به بروجرد، عنوان کرد: راه‌آهن لرستان باید به ریل کشور وصل شود که از بن بست توسعه بیرون بیاییم و نزدیک‌ترین مسیر وصل شدن شبکه ریلی به همدان از طریق بروجرد است که بعد از آن به ریل سراسری وصل می‌شویم.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان افزود: ما نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی ممکن است در برخی مسائل اختلاف سلیقه داشته باشیم اما آنجا که بناست کل استان سود ببرد دل‌ها یکی است.

وی تصریح کرد: باید اقدام و تلاش خود را بیشتر کنیم که حرکت خوبی برای استان در سطح ملی داشته باشیم.