اقتصاد
کد خبر : 3227
یکشنبه - ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۸

سرپرست بانک توسعه تعاون خبر داد:بانک توسعه تعاون پشتیبان فعالیت های فناورانه بخش تعاون است

سرپرست بانک توسعه تعاون در آیین رونمایی چند طرح نوآورانه بخش تعاون، بانک را پشتیبان فعالیت های فناورانه بخش تعاون دانست.  به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد،محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در آیین رونمایی چند طرح نوآورانه بخش تعاون در نمایشگاه رسم تعاون اظهار داشت: گسترش فعالیت ها در بخش تعاون نیازمند استفاده از سامانه ها و زیرساخت های مورد نیاز […]

سرپرست بانک توسعه تعاون خبر داد:بانک توسعه تعاون پشتیبان فعالیت های فناورانه بخش تعاون است

سرپرست بانک توسعه تعاون در آیین رونمایی چند طرح نوآورانه بخش تعاون، بانک را پشتیبان فعالیت های فناورانه بخش تعاون دانست.

 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد،محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در آیین رونمایی چند طرح نوآورانه بخش تعاون در نمایشگاه رسم تعاون اظهار داشت: گسترش فعالیت ها در بخش تعاون نیازمند استفاده از سامانه ها و زیرساخت های مورد نیاز جهت نقش آفرینی تعاونی ها در عرصه اقتصاد است.
وی افزود: همکاری بانک با معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان راهبر بخش تعاون و مرکز نوآوری توسعه تعاون ایران موجب راه اندازی چندین طرح فناورانه شده است تا زمینه بهتری برای فعالیت تعاونی ها فراهم آید.
وی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون اهتمام کافی برای حمایت از تعاونی های دانش بنیان داشته است و همچنین فرآیندهای بانکی و ارتباط با مشتریان به ویژه اتحادیه ها و شرکت های تعاونی را بر مبنای بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال به پیش می برد.
علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آغاز گام دوم طرح نهضت ملی مسکن تا پایان شهریورماه خبر داد و بر استفاده از فناوری‌های نوین و هوشمندسازی در شهرهای جدید تاکید ورزید.
جعفری افزود: در طرح نهضت ملی مسکن, بهره مندی از ظرفیت های تعاون مهم است و افزایش سهمیه بانک توسعه تعاون در این طرح، می تواند منجر به تسریع پیشبرد پروژه های مسکن شود.
علیرضا پیمان پاک معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: تعاونی ها این ظرفیت را دارند تا علاوه بر تولید محصولات و خدمات در سطح ملی، در عرصه تجارت بین الملل نیز به رشد مناسبی دست یابند.
در این مراسم با حضور مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ از شتاب دهنده اتفاق به عنوان اولین شتاب دهنده غیر متمرکز کسب و کارهای تعاون بنیان و استودیو کوپ به عنوان اولین استارتاپ استودیوی حوزه تعاون با حمایت بانک توسعه تعاون رونمایی شد و سامانه EOC برای مدیریت مسائل تعاونی های مشکل دار و سامانه ثبت سفارش کالا توسط تعاونی ها از بورس کالا و نیز اساسنامه تعاونی مسکن جهش و تعاونی مرزنشینان رو نمایی شد.