مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از تجهیز ۲۳ خانه ورزش روستایی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد ،سید آرش قیاسیان با اعلام این خبر و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره ۶۵۴۴ شهید استان اظهار کرد: تجهیز ۲۳ خانه روستایی استان به ارزش ۳ میلیارد ریال انجام شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با توسعه، تجهیز مناطق روستایی و ورزش‌های همگانی گام‌های موثری در راستای توسعه و ترویج ورزش در مناطق کم برخوردار برداریم.

این مسئول اظهار کرد: ظرفیت‌های ورزش روستایی در لرستان بسیار خوب و قابل توجه بوده و توسعه ورزش در این مناطق در اولویت و دستور کار اداره کل وجود دارد.

قیاسیان افزود: بسته‌های ورزشی  به روستاهای دورافتاده استان اهدا خواهد شد.

وی یادآور شد: این کارها گام‌های موثری است که به کمک  سپاه لرستان و ستاد مقابله با مواد مخدر استان در جهت ایجاد نشاط در سطح روستاها و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برداشته می‌شود.

عبدالله عزیز پور، معاون ورزشی ورزش و جوانان لرستان نیز در این خصوص بیان کرد: طرح تجهیز ۲۳خانه ورزش روستایی تحت عنوان  کنگره شهدای استان  و به همت هیات ورزش‌های روستایی با  شعار ایران فعال، روستای فعال و لرستان فعال در راستای توسعه  فعالیت خانه‌های ورزش روستایی برگزار شده تا  مردم روستاها خصوصا جوانان در اوقات فراغت خود به ورزش بپردازند.

همچنین رضا داوری، رئیس ورزش و جوانان خرم‌آباد با بیان اینکه امروز همزمان با سراسر استان ۴ خانه ورزش روستایی در این شهرستان تجهیز شده است، گفت:  هدف ما از اجرای این برنامه این است تا شادابی و نشاط را در روستاهای محروم از امکانات ورزشی ایجاد کنیم و امیدواریم در آینده شاهد تجهیز تعداد بیشتری از خانه های روستایی در سطح استان باشیم.