فوتبال ایران » لرستان » ورزش
کد خبر : 3208
جمعه - ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

رستگاری خیبر یا برد کاکوها در حافظیه شیراز/ جدال مدعیان صعود در شیراز

در هفته دوم لیگ دسته اول ایران خیبر خرم آباد در جدال سخت و فینال زودهنگام در حافظیه شیراز مهمان فچر شهید سپاسی شیراز است . به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد ، خیبر خرم آباد که در هفته اول لیگ دسته اول علیرغم یک بازی نسبتا برتر در برابر تیم پارس چنوبی  […]

رستگاری خیبر یا برد کاکوها در حافظیه شیراز/ جدال مدعیان صعود در شیراز

در هفته دوم لیگ دسته اول ایران خیبر خرم آباد در جدال سخت و فینال زودهنگام در حافظیه شیراز مهمان فچر شهید سپاسی شیراز است .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد ، خیبر خرم آباد که در هفته اول لیگ دسته اول علیرغم یک بازی نسبتا برتر در برابر تیم پارس چنوبی  در خانه بدون گل متوقف شده بود برای  پیروزی و جدال سخت در برابر تیم قدرتمند و صاحب نام فجر سپاسی  به میدان می رود .

فراز کمالوند مربی لرتبار خیبر که این فصل  خیبر را با اندیشه های تاکتیکی خود بسته است نمی خواهد در همین هفته های اول لیگ از مدعیان صعود عقب بماند .

وفجرسپاسی هم با مهدی رجب زاده و حفظ شاکله اصلی تیم لیگ برتری خود می خواهد بار دیگر با قهرمانی در لیگ یک به لیگ برتر صعود کند .

با توجه به  نزدیکی قدرت دو تیم در میانه میدان و خط حمله وداشتن یک خط دفاعی  خوب  برنده این دیدار تیمی خواهد بود که از تک موقعیت ها و فرصت های طلایی گلزنی بترین بهره را ببرد .

در تیم خیبر بازیکنانی همچون کورش ملکی ، کمالدین نیک خوی ،مهرداد قنبری ،حسین شهابی  و حمید کاظمی

ودر فجر سپاسی  بازیکنان  تاثیر گذاری همچون یوسف بهزادی، احمد رنده روح ، حسین مهربان  و علی ال کثیر می تواند در برد تیم خود نقش مهمی را ایفا کنند .

قضاوت بازی بر عهده فرهاد امینی ،شهرخ دانشور ، سیروس افرزوه پور ،حسین گنج خانی با  نظارت اسماعیل آمری است .

محمود داودی نژاد