رئیس هیئت‌ مدیره بیمارستان شفا با اشاره به نقش کلیدی رسانه‌ها در جذب سرمایه گذار گفت: بیمارستان شفا با اشتغالزایی هزار و ۲۶۰ نفر، بیشترین اشتغالزایی بخش خصوصی در لرستان را دارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای منتقد، دکتر روح‌اله فکوری، رئیس هیئت مدیره و موسس بیمارستان شفا، عصر جمعه ۲۱ مرداد در آیین تجلیل از خبرنگاران لرستانی که در محل بیمارستان شفا برگزار شد، اظهار کرد: این آیین در جهت تقدیر از جایگاه صاحبان قلم و روز خبرنگار است.

وی با بیان اینکه کار خبرنگاران و فرهیختگان صاحب قلم به این جهت ارزش دارد که حقایق و وقایع را بیان می‌کند تا جامعه در جهت اهداف خود حرکت کند، ادامه داد: خبرنگاران به مانند چراغ راهنما هستند که مسیر را نشان می‌دهند.

دکتر فکوری با تاکید بر لزوم فراهم شدن زمینه ورود سرمایه گذاران در استان، نقش رسانه را جذب سرمایه گذاران کلیدی دانست و گفت: ۲۲ سال از فعالیت شفا می‌گذرد ک در حال حاضر ۱۲۶۰ نفر اشتغال‌زایی صورت گرفته که در تاریخ لرستان کم‌نظیر است.

رئیس هیئت مدیره بیمارستان شفا با اشاره به اینکه بیمارستان شفا بیشترین اشتغالزایی بخش خصوصی در لرستان را دارد، اظهار کرد: تلاش مجموعه شفا در ایام کرونا بی‌نظیر بود چراکه یکی از بالاترین آمارهای بهبودی بیماران کرونا در کشور مربوط به بیمارستان شفا است