فرهنگ و اندیشه
کد خبر : 3050
سه شنبه - ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

دکتر مقصودی خبر داد: برگزاری مراسم روز خبرنگاردر زادگاه شهید صارمی

همایش استانی روز خبرنگار بیست و هفتم مرداد در زادگاه شهید صارمی برگزار می شود. نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: همایش استانی روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی بیست و هفتم مردادماه در بروجرد برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد به نقل از ایرنا، […]

دکتر مقصودی خبر داد: برگزاری مراسم روز خبرنگاردر زادگاه شهید صارمی

همایش استانی روز خبرنگار بیست و هفتم مرداد در زادگاه شهید صارمی برگزار می شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: همایش استانی روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی بیست و هفتم مردادماه در بروجرد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد به نقل از ایرنا، فاطمه مقصودی یکشنبه شب در دیدار باخانواده شهید صارمی افزود: با پیگیری‌های انجام شده با وزیر ارشاد امسال برای نخستین بار همایش روز خبرنگار در بروجرد به صورت استانی و باحضور شخصیت‌های کشوری برگزار می شود.

وی با اشاره به شخصیت بی نظیر، شجاعت و ایثار شهید صارمی اظهار داشت: شهید صارمی یک شهید ویژه و ملی بودند و در رثای این شهید والامقام همه خبرگزاری های داخلی و خارجی و اغلب سران کشورهای خارج برای ایشان پیام تسلیت دادند.

وی افزود: خبرنگار شجاع ایرانی در حوزه دیپلماسی شخصیت بسیار قدرتمندی بودن که با درایت و اعتقاد به مکتب عاشورا در راستای دفاع از آرمان‌های اسلام و قرآن در سرزمین آشوب زده افغان در کنار مردم مظلوم ماند و با نثار جانش دنیا را از جنایت انجام شده به مردم افعانستان مطلع کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود : شهیدصارمی تربیت شده مکتب عاشورا و خانواده ای اصیل و مومن بود و در سوگ این شهید در سال هفتادوهفت بروجرد یکپارچه عزادار بود.

مقصودی ادامه داد: برای مردم لرستان افتخار است که رهبر معظم انقلاب بر تابوت شهید صارمی همانند تابوت شهید آوینی بوسه زد.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی شهدای فراوانی در دفاع از دین و آرمان‌های دینی تقدیم نموده که برخی مانند شهید سلیمانی، شهید بروجردی و شهید صارمی شاخص هستند.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار از همه فعالان رسانه خواست با الگوگیری از شهدای رسانه در راستای حفظ و ترویج دین اسلام و امنیت و آرامش جامعه گام بردارند.

حمید آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد نیز بر برگزاری هرچه باشکوه همایش استانی روز خبرنگار تاکید کرد.