معاون اقتصادی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه انتظار سرمایه‌گذاری کلان بنیاد مستضعفان را در استان داریم، گفت: مجموعه‌های نیروگاهی، مجتمع‌های دامپروری و شیلات، انرژی و پتروشیمی و پالایشگاهی، سیمان و سیمره از مواردی است که می‌تواند مورد توجه بنیاد برای سرمایه‌گذاری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، سیروس ابراهیمی  در جلسه بررسی طرح‌های محرومیت‌زدایی و سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در لرستان، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب هزینه‌های زیادی در استان انجام شده، با این وجود همچنان چهره لرستان محروم است.

وی خاطرنشان کرد: تغییر چهره استان نیازمند اعتبارات کلان  و سرمایه گذاری است.

معاون اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به رتبه چهارم تورم و فلاکت استان در کشور، افزود: علی‌رغم اینکه نرخ اجناس پس از طرح مردمی‌سازی از دیگر استان‌ها کمتر است، اما استان در رتبه چهارم تورم قرار دارد که نشان می‌دهد درآمد مردم لرستان ۶۰ درصد سرانه کشور است.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه انتظار سرمایه‌گذاری کلان بنیاد مستضعفان را در استان داریم، افزود: مجموعه‌های نیروگاهی، مجتمع‌های دامپروری و شیلات، انرژی و پتروشیمی و پالایشگاهی، سیمان و سیمره از مواردی است که می‌تواند مورد توجه بنیاد برای سرمایه‌گذاری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حوزه سیمره نقش بسیار موثری در توسعه اقتصاد لرستان دارد، گفت: این مجموعه مستعد ایجاد باغات ۱۰ هزار هکتاری انار و مستعد باغات زیتون است.

معاون اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه بنیاد مستضعفان سه شعبه بانک سینا در لرستان دارد، افزود: انتظار می‌رود تعداد شعبات در سراسر استان ارتقا یابد.