ویژه خبری » یاداشت
کد خبر : 2585
شنبه - ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸

دیناروند آچر فرانسه و آینه تمام رخ ورزش وجوانان لرستان

اداره کل ورزش و جوانان لرستان در دوره مدیریت جدید و در دولت مردمی و قوی آیت اله رئیسی با تیم جدید مدیریت ودر راس آن آرش قیاسیان چهره جوان ولی کاملا مسلط به ورزش و جوانان لرستان از یک خانواده کاملا  ورزشی  با یک مدیریت جهادی، نگاه به توسعه ورزش در کلیه ابعاد ونگاه […]

دیناروند آچر فرانسه و آینه تمام رخ ورزش وجوانان لرستان

اداره کل ورزش و جوانان لرستان در دوره مدیریت جدید و در دولت مردمی و قوی آیت اله رئیسی با تیم جدید مدیریت ودر راس آن آرش قیاسیان چهره جوان ولی کاملا مسلط به ورزش و جوانان لرستان از یک خانواده کاملا  ورزشی  با یک مدیریت جهادی، نگاه به توسعه ورزش در کلیه ابعاد ونگاه علمی و عملی به حوزه جوانان آینده کاملا روشن وخوبی را در پیش رو خواهد داشت.

در تیم مدیریتی جدید اداره کل ورزش و جوانان لرستان ، انتصاب یک چهره کاملا با اخلاق و دارای پیشینه قوی ورزشی بنام فرهاد دیناروند بعنوان قائم مقام اداره کل ورزش و جوانان استان از مهمترین نقاط مثبت قیاسیان برای رسیدن به توسعه در ورزش لرستان است .

دیناروند با سبقه بسیار روشن ومدیریت برنامه محور در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان ، سرپرستی معاونت ورزشی ،هیات دوچرخه سواری لرستان و…. آزمایش خود را به سلامت پس داده وکارنامه روشن و خدمات ماندگار در حوزه جوانان و افتار آفرینی با هیات دوچرخه سواری گویای خیلی ازواقعیت ها است .

انتخاب دیناروند بعنوان یک وزنه کاملا قابل اتکا وبازوی توانا برای قیاسیان می تواند یک کارنامه کاملا روشن و موفق را برای ورزش و جوانان لرستان به نیکی رقم بزند و این انتصاب در برگ برگ صفحات تاریخ ورزش لرستان به نیکی یاد شود.

دیناروند خصایص یک مدیر،مدبر ،جوان ،با آتیه و کاملا باتجربه را در چنته دارد واین می تواند برای ورزش لرستان یک نعمت بزرگ باشد.  

در زیر به برخی خصوصیات یک مدیر موفق را با هم مرور می کنیم که دیناروند با توجه به جوانی بسیاری از فاکتور های مثبت مدیریتی را که در زیر می خوانیم زادارد .

  • داشتن تخصص در مدیریت ورزشی 2- استفاده از نیروی انسانی حرفه ای و متعهد به ورزش و علاقمند و توانا 3-رعایت مساوات، عدالت و تکریم کارمندان ورزشکاران و قهرمانان و حذف فرهنگ تملق و چاپلوسی در ورزش و مدیریت ورزشی 4- صداقت در گفتار، تحقق وعده ها و عمل به آنها

 از آنجایی که نقش یک مدیر در الگو پذیری کارمندان و ورزشکاران که الگوی جوانان جامعه هستند بسیار حائز اهمیت می باشد، داشتن ظاهری آراسته و مرتب، لباسی در شان مدیریت، دقت در گفتار، رعایت اصول اخلاقی و ادب و رفتار پسندیده، اجتناب ناپذیر است. یک مدیر واقعی همیشه با رفتار خوب خود به کارمندان می آموزد که چگونه با همدیگر و با مشتریان برخورد کنند.یک مدیر ورزشی علاقمند باید الگوی کامل یک مدیر و یک ورزشکار و قهرمان و پهلوان واقعی باشد و سیره پهلوانی حضرت علی ع و اخلاق او در پیش گیرد…اقای سعادت استاندار پرتجربه و با درایت عزیز به داد ورزش استان و این جوانان عاشق برسید و مدیری عاشق و متخصص و متعهد و از جنس خود این جوانان برایشان انتخاب کنید و دست یاری جوانان و قهرمانان این استان را بگیرید.                          راه در جهان یکی است و آن راه راستی و درستی است..

  فردی که بر مجموعه ای ورزشی مدیریت میکند باید دارای دو ویژگی باشد. اول اینکه باید با علوم نوین مدیریت و ورزش آشنایی کافی داشته باشد و بطور مستمر خود را با جدید ترین روشهای راهبردی و استراتژیک مدیریت اماکن ورزشی و ادارات ورزشی به روز کند. دوم باید در زمینه فعالیت مجموعه تحت امرش یعنی ورزش و جوانان تخصص داشته باشد و رشته تحصیلیش مرتبط با آن باشد. مثلاً فردی که در زمینه معماری تحصیل نموده نمی تواند مدیر خوبی در  ورزش و جوانان استان  باشد. داشتن تجربه و حضور در اماکن ورزشی و عرصه های قهرمانی و در زمینه مدیریت ورزشی و رشته تخصصی نیز بسیار حائز اهمیت است.