پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد: مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت:در زمانی که این مسئولیت و وظیفه‌ی سنگین را به بنده تکلیف کرده اند با تمام توان حامی منافع این اداره کل و جامعه ورزشی بوده ام.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد ؛ سید آرش قیاسیان روز یکشنبه در جلسه کارگروه ماده ۲۷ اداره کل ورزش وجوانان استان ، اظهار کرد: از دکتر عبدی مالک باشگاه بخاطر نگهداشت این تیم در لیگ یک فوتبال ایران تقدیر می کنم و باشگاه ورزشی خیبر خرم آباد بایستی به منظور واگذاری بخشی از استادیوم ورزشی تختی به این تیم در صورت صعود به لیگ برتر برخی از واحد‌های مجموعه ورزشی اعم از چمن فوتبال ؛پیست دو و میدانی و سالن های ورزشی را در مجموعه سبزی پرور بهسازی و یا احداث نماید و در اختیار این اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان قرار دهد.

او افزود:پس از استقرار نهایی هیأت های نام برده علاوه بر فضای موجود؛فضاهای زیر سکوهای ضلع غربی به همراه زمین چمن طبیعی (پرتابها)به منظور استاندارد سازی تحت نظر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در اختیار باشگاه خیبر قرار گیرد و شایان ذکر است در صورت انجام تعهدات ذکر شده ؛مراحل واگذاری بخشی از استادیوم ورزشی تختی به صورت کاملا قانونی با حضور دستگاههای اجرایی مربوطه صورت خواهد گرفت.

قیاسیان تصریح کرد:انتظار می رود همه قهرمانان، باشگاههای ورزشی و هیئت های ورزشی تمام مصاحبه های خبری خود را در راستای اخلاق و انصاف انجام دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت:با توجه به حائز اهمیت بودن کمیسیون ماده ۲۷ این اداره کل مدیران این باشگاه به شخصه حضور پیدا کنند.

قیاسیان خاطر نشان کرد:در زمانی که این مسئولیت و وظیفه‌ی سنگین را به بنده تکلیف کرده اند با تمام توان حامی منافع این اداره کل و جامعه ورزشی بوده ام.

خبرنگار: محمود داودی نژاد