اجتماعی » لرستان
کد خبر : 2254
دوشنبه - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۰

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس: تأمین اجتماعی از تأثیرگذارترین مؤلفه‌های امنیت اجتماعی کشور است

پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد:نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین اجتماعی از تأثیرگذارترین مؤلفه‌های امنیت اجتماعی کشور است. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، مرتضی محمودوند در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین مؤلفه‌های امنیت اجتماعی کشور، تأمین اجتماعی است و هر […]

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس: تأمین اجتماعی از تأثیرگذارترین مؤلفه‌های امنیت اجتماعی کشور است

پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد:نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین اجتماعی از تأثیرگذارترین مؤلفه‌های امنیت اجتماعی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد، مرتضی محمودوند در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین مؤلفه‌های امنیت اجتماعی کشور، تأمین اجتماعی است و هر روز ضرورت صیانت از این سازمان مردمی بیشتر احساس می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تأمین اجتماعی و نقش آن در استقرار عدالت و امنیت اجتماعی تصریح کرد: سیاست‌های نوین و توسعه گرایانه سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر حمایت از اقشار فاقد پوشش بیمه‌ای، یکی از رویکردهای قابل‌تحسین این مجموعه است و ما وکلای ملت از هیچ کمکی در جهت تحقق این سیاست‌ها در سازمان مردمی تأمین اجتماعی دریغ نخواهیم کرد.

گودرزی مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان نیز با بیان اینکه قریب به ۷۶۰ هزار نفر از جمعیت استان زیر چتر حمایتی سازمان قرار دارد به گسترش خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که در جهت ارتقای سطح رضایتمندی شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان در دستور کار قرارگرفته افزایش کمی و کیفی خدمات غیرحضوری است.

انتهای پیام