مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی لرستان، گفت: رویکرد اصلی وزارت مردم حضور بین مردم و رصد مشکلات از نزدیک و بدون واسطه است.

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صدای منتقد، ،علی جهانی در حاشیه برپایی میز مردم، با بیان اینکه سیاست دولت سیزدهم و رویکرد مقام عالی وزارت رسیدگی به امور و ارائه خدمت جهادی به آن‌ها بدون واسطه است، اظهار کرد: برای جلوگیری از سردرگمی مردم در ادارات و دیدار بدون واسطه با مسئولین با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را بصورت هفتگی در مساجد استان در طرح میز مردمی مستقر کردیم تا مردم بتوانند بدون فرآیند اداری و چهره به چهره با این مدیران مسائل و مشکلاتشان را مطرح کنند.

وی با اشاره به اینکه باید در میدان عمل گره از کار مردم بگشاییم، تصریح کرد: ارتباط  دو سویه با عامه مردم و همشهریان برای درک بهتر مشکلات و رسیدگی بموقع به خواسته‌های درست مردم در تمام نقاط استان یک ضرورت و وظیفه است که در این راستا مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در لرستان برنامه‌ریزی مدونی برای حضور در مساجد دارد.

جهانی بیان کرد: نفس ارتباط چهره به چهره و مستقیم مسئولان دولتی و اجرایی با جامعه هدف در میز مردم باعث آگاهی به موقع با مشکلات آن‌هاست و برپایی ملاقات مردمی در مساجد نیز موجب ایجاد تعاملات بین بخشی و تسهیل رفع مشکلات با حضور مدیران و مسئولان ذیربط می‌شود.

گفتنی است علی جهانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در یک اقدام کم‌نظیر و بی‌سابقه، ۱۰ مدیرکل شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در لرستان را در مسجد امام رضا(ع) خرم‌آباد حاضر و پاسخگوی مردم شدند.