پایگاه خبری صدای منتقد :سرپرست شرکت توزیع برق لرستان گفت: برای تامین برق پایدار در استان قرارداد با مشترکین صنعتی، کشاورزی، تجاری و اداری بسته شد.

به گزارش  پایگاه خبری وتحلیلی صدای منتقد مهران امیری با اشاره به ضرورت تامین برق تمام مشترکین در تابستان ۱۴۰۱ اظهار کرد: با توجه به کمبود بارندگی‌ها و گرمای شدید  زودرس، باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا با بسیج تمامی امکانات و همکاری مردم استان در مدیریت مصرف، برق مطمئنی برای استفاده بخش‌های مختلف تامین کنیم.

وی گفت: برنامه‌های فراوانی برای عبور از پیک بار در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به افزایش ظرفیت تولید، برنامه‌ریزی دقیق با هماهنگی بخش صنعت و کشاورزی، نصب کنتورهای هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور، آموزش راه‌های مدیریت مصرف و… و. اشاره کرد.

سرپرست شرکت توزیع برق لرستان یکی از اقدامات بسیار خوب در این زمینه عقد قرارداد با مشترکین صنعتی، کشاورزی، تجاری و اداری عمومی است که با توجه به تعداد قراردادی که بین مشترکین منعقد شده  می‌توان کمک خوبی در تامین برق مطمئن و پایدار داشته باشیم و همچنین این مشترکین از تخفیفات ویژه استفاده کنند.

در ادامه مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق لرستان اظهار کرد: ۸۷۰۳ تفاهم نامه همکاری با مشترکین امضا شده که شامل ۱۵۳۴ تفاهم نامه صنعتی، ۴۴۷۷ تفاهم نامه  کشاورزی، ۱۱۱۱تفاهم نامه اداری و عمومی و ۱۵۸۱ تفاهم نامه تجاری هستند.

رستمی با اشاره به اینکه در سال گذشته  ۹۵ میلیارد ریال تخفیف در صورتحساب مشترکین فوق‌الذکر اعمال شده است، عنوان کرد: امسال نیز با توجه به افزایش این قراردادها امیدواریم نسبت به سال گذشته بتوانیم به لحاظ کیفیت و کمیت همکاری مناسبی را داشته باشیم که در نهایت موجب رضایتمندی مشترکین استان شود.