لرستان
کد خبر : 2200
سه شنبه - ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
مدیر عامل فضای سبز شهرداری خبر داد؛

پارک بانوان کوثر ،یکی از اختصاصی ترین پارک ها در شهر خرم آباد است

به گزارش صدای منتقد ، احمد بیرانوند مدیرعامل سازمان، سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم آباد در مراسم افتتاح پارک بانوان گفت: پارک بانوان کوثر، واقع در گلدشت شرقی خرم آباد، با مساحت ۶ هزار و ۷۰۰ هزار متر مربع، با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان، طی ۴ الی ۵ ماه افتتاح و […]

پارک بانوان کوثر ،یکی از اختصاصی ترین پارک ها در شهر خرم آباد است

به گزارش صدای منتقد ، احمد بیرانوند مدیرعامل سازمان، سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم آباد در مراسم افتتاح پارک بانوان گفت: پارک بانوان کوثر، واقع در گلدشت شرقی خرم آباد، با مساحت ۶ هزار و ۷۰۰ هزار متر مربع، با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان، طی ۴ الی ۵ ماه افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پارک، یکی از اختصاصی ترین پارک ها در شهر خرم آباد است و در آن، به تعداد شهدای زن، ۲۳۳ نهال سرو شیراز کاشته شده است.

بیرانوند با بیان اینکه این پارک با هدف ایجاد چشم اندازی زیبا و مکانی مناسب برای اوقات فراغت بانوان افتتاح شده است، گفت: عملیات پایانی کار کاشت گل در پارک مذکور، توسط واحد توسعه سازمان در حال انجام است.

۲ پارک جدید در خرم آباد افتتاح می شود

وی از افتتاح پارک رضوان در شهرک پارسیلون به مساحت ۴ هزارمتر مربع و پارک اسدآبادی در منطقه ۲ خبر داد و گفت: در خصوص پارک اسدآبادی، عملیات عمرانی، توسط شهرداری منطقه ۲ در حال انجام است و بعد از اتمام آن، فضای سبز، کاشت نهال و مبلمان آن را انجام می‌دهد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم آباد با بیان اینکه، بزرگترین کار در این شهر، کاشت گیاهان دارویی به مساحت ۱۴ هزار متربع در منطقه ۶۰ متری است که سالیان سال خشک بوده است.

وی ادامه داد: کاشت گیاهان دارویی در راستای ایجاد در آمدی پایدار و در جهت ایجاد فضای همیشه سبز، بهره وری مناسب از شیب تند بلوار،خاصیت آب دوست نبودن گیاهان فوق و خاصیت دارویی در خرم آباد انجام می شود.

بیرانوند در پایان گفت: همچنین برای بلوار علوی هم بعد از کارهای عمرانی، کاشت درختان نارنج را در دستورکار قرار می دهیم.