استاندار لرستان گفت: استان نیازمند انجام کار میدانی بیشتر و تلاش مضاعف مسئولین برای رفع مشکلات است.

به گزارش پایگاه خبری صدای منتقد ،فرهاد زیویار در جلسه با اعضای قرارگاه صاحب‌الامر، اظهار کرد: سازوکار اداری دستگاه‌های اجرایی استان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود بتوان بیشترین خدمات را به مردم ارائه دهند و می‌بایست به غیر از ظرفیت‌های اداری از ظرفیت سایر نهادهای مردمی نیز در این راستا بهره‌گیری شود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس ضرورت دارد از توان نهادهای وابسته به نظام در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌ها استفاده شود تا در زمینه رفع نواقص، کمبودها و سایر مشکلات بتوان با تولید فکر و اجرایی کردن آن‌ها به مردم کمک کرد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: استان نسبت به سایر نقاط کشور شرایط متفاوتی دارد و به لحاظ کمبودهای تاریخی، نیازمند انجام کار میدانی بیشتر و تلاش مضاعف مسئولین برای رفع مشکلات است، ازاین‌رو هماهنگی و همکاری همه نهادها امری بدیهی است.

زیویار اضافه کرد: هرگونه ناهماهنگی میان نهادهای استان نتیجه‌ای جز از دست رفتن فرصت‌ها در پی ندارد و تنها راه‌حل برون‌رفت از مشکلات و قرار گرفتن در مسیر توسعه، انجام کار جهادی همراه با وفاق و همدلی است.

وی بیان کرد: نیروهای جهادی نباید در زمان و مکان متوقف شوند، بسیار مهم است حرکت روبه‌جلو به عنوان برنامه و هدف ترسیم شده و روز به‌روز بر پویایی و فعالیت آن‌ها افزوده شود، باید در نظر داشت که امورات را به برگزاری جلسات محدود نکرده و به‌صورت میدانی پیگیری کنیم.

استاندار لرستان ادامه داد: سازوکار انجام خدمات به‌گونه‌ای تعریف شود که با احترام به اعتقادات مذهبی، در جهت تشویق و ترغیب انجام مسائل به روش‌های جهادی مانند زمان جنگ تحمیلی، با روحیه‌ای بسیجی و ابتکاری امورات را پیش برده و صرفا رضایت خداوند مد نظر قرار داد.