اجتماعی » لرستان
کد خبر : 2163
دوشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

رئیس کل دادگستری لرستان مطرح کرد؛ برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر در لرستان

 رئیس کل دادگستری لرستان از مبارزه جدی و برخورد قاطع و قانونی با عوامل تولید، توزیع و نگه‌داری مواد مخدر و قاچاقچیان در این استان خبر داد. به گزارش  پایگاه خبری صدای منتقد ،محمد رزم  در حاشیه جلسه کمیته حقوقی و قضائی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه […]

رئیس کل دادگستری لرستان مطرح کرد؛ برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر در لرستان

 رئیس کل دادگستری لرستان از مبارزه جدی و برخورد قاطع و قانونی با عوامل تولید، توزیع و نگه‌داری مواد مخدر و قاچاقچیان در این استان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری صدای منتقد ،محمد رزم  در حاشیه جلسه کمیته حقوقی و قضائی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اعضای کمیته حقوقی و قضائی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در دادگستری کل لرستان برگزار شد.

وی عنوان کرد: اعضا و کارشناسان با تبادل و اظهارنظر بسیار مفید مصوبات خوبی در راستای اجرا به تصویب رساندند.

رئیس کل دادگستری لرستان بر مبارزه جدی و برخورد قاطع و قانونی با عوامل تولید، توزیع و نگه‌داری مواد مخدر و قاچاقچیان تاکید کرد و گفت: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد از مجازات‌های تکمیلی چون حبس و یا تبعید برای این افراد استفاده شود.

رزم به تقویت مراکز نگه‌داری و درمان معتادین متجاهر موضوع ماده ۱۶ اشاره کرد و افزود: چنانچه نیاز به ایجاد مراکز ماده ۱۶ در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها شود، نسبت به ایجاد این مراکز اقدام خواهد شد.

وی بر صیانت، مراقبت و تقویت معتادان پس از خروج از مراکز نگه‌داری توسط دستگاه‌های ذی‌ربط تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری لرستان ادامه داد: در جلسه امروز همچنین بر ضبط اموال قاچاقچیان تاکید شد، ضمن اینکه در جامعه نیز نیاز به فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی و آگاه سازی در زمینه قاچاق مواد مخدر توسط دستگاه‌های فرهنگی یک ضرورت محسوب می‌شود.