لرستان
کد خبر : 2094
سه شنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

شهردار خرم آباد:جهش خیره کننده بودجه شهرداری/شهر خرم‌آباد بیش از ۶۳ هزار سال قدمت انسانی دارد

۲۰ اردی بهشت ،روز نکوداشت خرم آباد شهردار خرم آباد: شهر خرم‌آباد بیش از ۶۳ هزار سال قدمت انسانی دارد. به گزارش صدای منتقد ، روز نکوداشت خرم‌آباد عصر سه شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه در محل باغ گلستان مجتمع فرهنگی تاریخی فلک الافلاک خرم آباد برگزار شد . این مراسم با حضور پرشور مردم پس از […]

شهردار خرم آباد:جهش خیره کننده بودجه شهرداری/شهر خرم‌آباد بیش از ۶۳ هزار سال قدمت انسانی دارد

۲۰ اردی بهشت ،روز نکوداشت خرم آباد
شهردار خرم آباد: شهر خرم‌آباد بیش از ۶۳ هزار سال قدمت انسانی دارد.

به گزارش صدای منتقد ، روز نکوداشت خرم‌آباد عصر سه شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه در محل باغ گلستان مجتمع فرهنگی تاریخی فلک الافلاک خرم آباد برگزار شد . این مراسم با حضور پرشور مردم پس از وقفه دو ساله به دلیل بیماری کرونا برگزار شد و در آن گروه‌های هنری محلی و خوانندگان به نام لرستان ازجمله «سیف الدین آشتیانی» و «فیروز رضایی» در این مراسم به اجرای برنامه پرداختند.
شهردار خرم آباد در این مراسم گفت : شهر خرم‌آباد بیش از ۶۳ هزار سال قدمت انسانی دارد و با توجه به قدمت بالای این شهر تاریخی بیش از گذشته میبایست توجه ویژه به آن داشت.
سعید فتوحی افزود: باتوجه به داشته های شهر خرم‌آباد و پتانسیل آن می بایست توجه ویژه به توسعه آن داشت و در همین راستا بایستی توانمندی خرم‌آبادی های مقیم مرکز را بکار گرفت .
وی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰ طرح عمرانی در سطح شهر فعال است که از مهمترین این طرحها می توان به پارک خاطره ها در پشت بازار ، بام جنوب شهر ، پارک مشاهیر خرم آباد و پارک بانوان جنوب شهر در گلدشت اشاره کرد.
وی با اشاره به در حال بهره برداری بودن شهربازی کیو ، گفت: این شهربازی با مشارکت بخش خصوصی پس از سالها تعطیلی بازسازی شده و بعنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شهربازی خرم آباد که سال‌ها به دلیل اختلاف سرمایه‌گذار و شهرداری تعطیل و متروک شده بود ، در حال بهره برداری است .
شهردار خرم آباد بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اشاره کرد و گفت : برای اولین بار بودجه شهرداری جهش خوبی داشته است به طوری که رقم مصوب بودجه از ۳۲۰ میلیارد تومان در سال گذشته ، به۷۰۹ میلیارد تومان بودجه مصوب افزایش پیدا کرده است که با برنامه ریزی های صورت گرفته محقق خواهد شد.
همچنین از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم آباد در مراسم جشن نکوداشت روز خرم‌آباد از محمدحسین حجاریان نخستین وکیل دادگستری در لرستان و بنیانگذار دانشکده حقوق در استان ، مادر شهیدان غلامرضا و علیرضا حیدریان ، مظفر افشار فعال محیط زیست و پدر بلوط ، عزت الله چنگایی پیشکسوت حوزه رسانه و مدیرمسئول هفته نامه بامداد لرستان و دکتر اکبر فرید نماینده خرم آباد در مجلس چهارم و خادم مردم در حوزه درمان بعنوان چهره های ماندگار و شاخص از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم آباد با هدای تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.
✅ارتباطات و اموربین الملل شهرداری خرم آباد