مدیران مدیریت شعب بانک رفاه کارگران لرستان بامعاون شهردار و مسئولان مالی شهرداری خرم آبادجهت تعامل دو طرفه دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای منتقد به نقل از روابط عمومی بانک رفاه لرستان ؛ دیدار و جلسه مدیریت شعب بانک رفاه کارگران لرستان با معاون توسعه ومنابع انسانی شهرداری خرم آباد با موضوع تعاملات مشترک و همکار دوجانبه خدمات بانکی وتوسعه خدمات شهری در محل دفتر معاونت توسعه شهرداری خرم آباد برگزار شد.

مهندس داریوش طولابی معاونت مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل چند سویه بانک ها و شهرداری‌ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان آمادگی این بانک را به منظور برقراری تعاملات بیشتر با شهرداری خرم آباداعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر بانک رفاه کارگران و شهرداری خرم آباد را باعث توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.

معاون مدیریت شعب بانک رفاه لرستان تصریح کرد: بانک رفاه سالهاست در بحث مشتری مداری وتوجه ویژه به مشتریان خرد وکلان خود در سطح سیستم بانکی زبانزد خاص وعام بوده ورتبه اول دارد.

طولابی افزود: در بحث بانکداری الکترونیکی و ثبت چک های صیادی سیستم رفاه بوم این بانک از نظر ساختار نرم و سخت افزاری در میان بانک های دولتی وخصوصی متمایز وکاملا حرفه ای است.

وی افزود: موفقیت یک بانک حاصل ارائه خدمات مطلوب و برخورد مناسب با مشتری است و بانک رفاه کارگران با در نظر گرفتن این ویژگی ها توانسته است درکلیه نقاط استان به ارائه خدمات قابل قبولی بپردازد.

در ادامه مسعود جایدری معاونت توسعه ومنابع انسانی شهرداری خرم آباد نیز ضمن قدردانی از خدمات مطلوب بانک رفاه کارگران در این استان گفت: شهرداری بعنوان یک دستگاه خدمات رسان برای تعامل با بانک ها به صورت ویژه به مشتری مداری، خدمات به روزویک سیستم قوی بانکداری الکترونیکی واینترنتی با توجه به پرداخت های الکترونیکی عوارض وخدمات شهری نیازمند است.

تعامل مناسب میان بانک رفاه کارگران وشهرداری خرم آبادموجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری خواهد شد.

جایداری افزود: بانک رفاه را یک بانک با سبقه درخشان وخوشنام می دانیم وامیدواریم این بانک بتواند با نو آوری وتعامل چند سویه با شهرداری در خدمات بانکی ورفاهی گام های موثری را بردارد.

وی همچنین با اشاره به  این که تکریم ارباب رجوع، مشتری مداری و همکاری بانک رفاه کارگران با نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری مثال زدنی است، توسعه بیشتر فعالیت های این بانک در خرم آباد را خواستار شد.

در این دیدار رضا علیشاهی مدیر ارتباط با مشتریان شرکتی بانک رفاه، محمد مهدی نجفی معاونت شعبه آیت الله طالقانی خرم آباد، محمود داودی نژادمدیر روابط عمومی بانک رفاه استان وحسنوند مدیر حسابداری ومسئول خزانه شهرداری خرم اباد در این نشست وجلسه حضور داشتند.