به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای منتقد ، مسئول قرارگاه جهادی الکفیل از ارائه خدمات پزشکی به بیش از 2500 نفر از مددجویان کمیته امداد و مراکز نیکوکاری خرم آباد خبر داد .

دکتر سید امیر عبدالملکی دقایقی پیش با اشاره به اردوی جهادی قرارگاه پزشکی در خرم آباد گفت: بمناسبت عید سعید فطر این قرارگاه با گروه پزشکی بمدت 5 روز به مراجعین در شهر خرم آباد خدمات تخصصی پزشکی ارائه نمودند .
وی افزود: در این اردو تعداد 110 پزشک و دندانپزشک میزبان بیش از 2500 نفر از مددجویان کمیته امداد ،مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه بودند و خدمات تخصصی را به آنها ارائه نمودند.
عبدالملکی تصریح کرد: خدمات جامع دندانپزشکی شامل کشیدن ، جراحی،پرکردن،  ترمیم و عصب کشی و ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی و تحویل دارو نیز بصورت رایگان به مراجعین توسط همکاران گروه جهادی در این مدت صورت پذیرفت.
مسئول قرارگاه جهادی الکفیل با اشاره به پزشکان اعزامی به خرم آباد اظهار داشت: گروه پزشکی مستقر در خرم آباد از استانهای فارس،اصفهان،تهران،البرز، کرمانشاه و خرم آباد بودند و با هدف خدمتگزاری و کاستن دغدغه های درمانی مردم در اوضاع اقتصادی موجود در این اردوی جهادی شرکت کردند.
سید امیر عبدالملکی در پایان عنوان کرد: جوانان جهادی حاضر در این گروه جهادی ثابت کردند با تمام توان به منویات رهبری لبیک می گویند و جهت خدمت به قشر محروم پای کار هستند  امیدواریم مسئولان هم از این اردوهای جهادی درس بگیرند و از خدمتگزاری به مردم دریغ نکنند تا به اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم کمک شایانی شود.