رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه  فدراسیون جودو سردمدار مبارزه با صهیونیست است ، گفت: آرمان ها و ارزش ها بالاتر از هر مدال فلزی است.

به گزارش  پایگاه خبری صدای منتقد به نقل از تمدن لر، آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، عزیزپور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان،  هادی کردی رئیس هیات جودو استان لرستان و دبیر تیم های ملی فدراسیون جودو  ، ایوب رستمی سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان به همراه مربیان و اعضای تیم ملی جودو نوجوانان که در اردوی خرم آباد حضور دارند با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان با حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی دیدار و گفتگو کردند.

ورزش را بهترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دیدار با رئیس فدراسیون جودو و اعضای تیم ملی نوجوانان گفت: ورزش را بهترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان  در این دیداراظهارداشت:  ترویج و نهادینه کردن جوانمردی را یکی از مهمترین رسالت‌های جامعه ورزش دانست.

وی با بیان اینکه هر چه در زمینه ورزش هزینه کنیم سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، گفت: اعتباراتی که برای آسیب های اجتماعی هزینه می شود که پلیس ،زندان و قوه قضاییه را درگیر خود کرده است اگر در حوزه ورزش و فعالیت های ورزشی هزینه شود آثار ارزشمندی در پی خواهد داشت .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ورزش را بهترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست.

وی گفت :با وجود همه محدودیت ها و محرومیت ها که پیش آمده است و کشور ایران پنجه در پنجه زورگویان انداخته است توانسته است موفقیت‌های خوبی را به دست بیاورد .

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه تصریح کرد:جوانان استان لرستان بعد از پیروزی انقلاب توانسته‌اند مدال های خوبی دار صحنه های آسیایی و بین المللی کسب کنند.

وی گفت :نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از چهل و چهار سال در برابر زورگویان نه وابسته به غرب مو شرق میباشد از حقوق همه اانسانهای مظلوم دفاع می‌کند .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه جامعه سالم جامعه‌ای است که مردمان آن از جهت روحی، جسمی و ورزشی سالم و ممتاز باشند، ادامه داد: امروز ورزشکاران با حضور در میادین ورزشی و کسب مقام و رتبه باعث عزت و افتخار برای ملت می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی خطاب به ورزشکاران جودوکار گفت : شما الگو و نمونه برای هم سن و سال های خود می باشید و اخلاق و رفتار شما باید نمونه‌ای برای جوانان باشد.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در این دیدار اظهارکرد:خدا را شاکریم جودوی ایران با وجود اینکه سه سال ازتعلیق ظالمانه را پشت سر می گذارد و همچنان سرزنده و پویایی فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد و امید خود را از دست نداده است.

 وی افزود: افتخار می کنم  بنده یک روز پرچم مبارزه با صهیونیست دررا المپیک را به دست گرفته ام .

 رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه  فدراسیون جودو سردمدار مبارزه با صهیونیست است ، اظهار داشت: آرمان ها و ارزش ها بالاتر از هر مدال فلزی است ، باید در کنار تکنیکها و تاکتیکها ماندگاری اخلاق و منویات سرلوحه کار مان باشد.

آرش میر اسماعیلی گفت: خیلی ها در طول تاریخ مدال‌های زیادی را کسب کرده‌اند اما این مدال ها ماندگار نبودند اخلاق و جوانمردی باید سرلوحه همه ورزشکاران ایرانی قرار گیرد،نمونه این موضوع نام تختی که الگوی جوانمردی و پهلوانی است .

وی در ادامه خاطرنشان کرد :در کنار فعالیت های بدنی روح و روان ما هم باید تقویت کنیم .

آرش میر اسماعیلی گفت: در آستانه روز قدس هستیم همه می بینیم که در جهان اسلام چه اتفاقی می‌افتد به نوعی واکنش کشورهای اسلامی به خصوص کشور ایران اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی که بعد از 70 سال باعث شده است این رژیم در مقابل کشورمان خاموش بماند .وظیفه ما است که در این راهپیمایی شرکت کنیم .

وی با بیان اینکه  اخلاق و منش مردم استان لرستان زبانزد بوده است عنوان کرد :قوی بودن ما باید در مقابل دفاع از مظلوم انجام شود .

آرش میراسماعیلی یادآورشد فدراسیون جودو تنها فدراسیونی است که در طول تاریخ نظام جمهوری اسلامی تعلیق بوده و همچنان سرمان را بالا نگه داشتیم و با افتخار به فعالیت‌های خود ادامه خواهیم داد اگرچه بعضی ازخائن های داخلی بر ما برما هجمه بردن  اما لطف خدا باعث شد که ما در این زمینه موفق باشیم .

رئیس جودوی کشور گفت:  در دوره چهارم ریاست در حال حاضر 12 خانه جودو کلید خورده است و لطف خدا باعث شده است که در استان سیستان و بلوچستان هم خانه جودو راه اندازی کنیم .

رئیس فدارسیون جودو با اشاره به اینکه  اردوها در شهرستان های محروم کشور برگزار می‌شود گفت: در حال حاضر چهار اردودر استان لرستان در شهرهای ازنا ،الشتر، بروجرد ،خرم آباد برگزار شده است.

 رئیس فدراسیون جودو کشور گفت: جودو از تهران  به شهرستان ها آمده است و کسانی که استعداد در این زمینه دارند را پوشش می دهد .

وی در ادامه گفت: زمانی که  جودو را تحویل گرفتم 61 هزار جودو در سطح کشور داشته ایم که  که الان به لطف خدا 101 هزارجودو با  وجود تعلیق و بیماری کرونا داریم .

رئیس فدراسیون جودو گفت : در روزهای آینده آکادمی تخصصی جودوی ایران در تهران میدان هفت تیر افتتاح می شود.

خبروعکس: هادی کردعلیوند