عریز اله رحمتی منفرد مدیرشعب بانک رفاه استان لرستان همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و فرارسیدن روز قدس پیامی به شرح زیر صادر کرد :

روز قدس روز سرنوشت ساز مردم مومن و مسلمان فلسطین و میراث گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که نور امید را در دل این مردم ستم دیده تابید و وجود انسانی آنها را به پشتیبانی با شکوه مردم کشور ایران دلگرم ساخت.

پیام مردم سرافراز ایران در روز قدس پیام حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم و ستم کشیده‌ای است که در طول تاریخ پر فراز و نشیب جهان اسلام بارها و بارها مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند و از سرزمین آبا و اجدادی خود رانده شدند.

بزرگداشت روز قدس هر سال در کشور ما پر شکوه‌تر از سال پیش برگزار می‌شود و مردم ایران جدا از هر گونه تفاوت فرهنگی و تعلقات سیاسی حضور در راهپیمایی عظیم روز قدس را وظیفه‌ای ملی اسلامی و جهانی می‌دانند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم سرافراز ایران در این ماه مبارک، از همه هم وطنان عزیز برای حضوری پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس و نشان دادن همبستگی و همدلی ایرانیان در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین دعوت می‌کنم همراه و همگام با مردم مومن و انقلابی لرستان در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین حضور به هم رسانیده و تجلی درخشان نور در آسمان یکدلی و همدلی باشید.

عزیز اله رحمتی منفرد