پایگاه خبری صدای منتقد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: برنامه استعدادیابی باید تخصصی و هدفمند دنبال شود، ما هم از همه توان خود برای تقویت رشته دوومیدانی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه صدای منتقد،، سیدآرش قیاسیان عصر امروز در جمع ورزشکاران و اعضای هیات دو و میدانی لرستان با اشاره به اینکه نگاه به رشته و‌ هیات دو و میدانی در اداره کل ورزش و جوانان ویژه است، عنوان کرد: برنامه و تاکید ما تقویت حوزه‌های شهرستانی در ورزش همگانی، استعدادیابی، قهرمان پروری و نگه‌ داشت ورزشکاران و قهرمانان است.

وی با بیان اینکه معتقدم کشورهایی در المپیک پیشرفت کرده‌‌اند که فدراسیون دو و میدانی قوی داشته‌اند، اظهار کرد: چون متخصصان ورزش در رشته دو و میدانی هستند، بنابراین باید در رشته دو و میدانی تخصصی کار شود و به این رشته اهمیت داده شود.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: برنامه استعدادیابی باید تخصصی و هدفمند دنبال شود، ما هم از همه توان خود برای تقویت رشته دوومیدانی استفاده خواهیم کرد.

قیاسیان خاطرنشان کرد: نگاه من نگاه آمایشی در حوزه قهرمانی است، و برنامه‌ام این است که حق به حق دار برسد.

وی بیان کرد: نکته مهم دیگر اینکه استعدادیابی نباید تصادفی باشد، بلکه باید کسی را که واقعا مستعد است پیدا کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: مربیان و پیشکسوتان را که همیشه فراموش می‌شوند باید تقویت کرد، موضوع دیگر تکریم پیشکسوتان و نگه داشت قهرمانان است.

قیاسیان بیان کرد: تزریق علم را از دو و میدانی به هیئت‌های دیگر را در برنامه خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه ۱۸۴ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در حوزه ورزش به استان اختصاص داده شده است، گفت: با صحبت‌هایی که با مجمع نمایندگان استان هم انجام داده‌ایم سال مالی خوبی را خواهیم داشت.